ساعت 23:30 امشب؛ بایرن مونیخ- سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا

اتریشی‌ها شگفتی‌ساز می‌شوند؟


گروه ورزشی/ بایرن‌مونیخ امشب در حالی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سالزبورگ است که بازی رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.پیش‌بینی می‌شد بایرن در همان بازی رفت، کار حریف اتریشی را تمام کند اما باواریایی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و با گل دقایق پایانی کینگزلی کومان از شکست فرار کردند. آن گل البته باعث شد باواریایی‌ها رکورد 22 بازی بدون شکست پیاپی خارج از خانه در اروپا را ثبت کنند. آنها حالا می‌خواهند کار را در مقابل طرفداران‌شان در آلیانتس آرنا تمام کنند.
بایرن در فصل گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد ولی آنها در 10 فصل اخیر، 9 بار دست‌کم به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده‌اند.
بایرن در 5بازی خانگی‌ که برابر تیم‌های اتریشی برگزار کرده، پیروز شده و 15 گل زده است. آنها در مرحله گروهی فصل 21-2020 هم سالزبورگ را در خانه سه بر یک بردند و در اتریش هم 6گل به این تیم زدند.
سالزبورگ اولین حضورش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه می‌کند. آنها می‌خواهند شگفتی‌ساز شوند و غول فوتبال اروپا را حذف کنند. اتریشی‌ها در این فصل لیگ قهرمانان در زمین خود عالی بوده‌اند اما در خانه حریفان تنها یک امتیاز کسب کردند. سالزبورگ در 15 بازی اروپایی خارج از خانه اخیر خود هم 9 بار شکست را تجربه کرده است.
بایرن در این بازی کورنتین تولیسو، مانوئل نویر، آلفونسو دیویس و لئون گورتزکا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. توماس مولر نیز بهبود یافته و در ترکیب حضور می‌یابد.
در سالزبورگ هم آلبرت والچی، سکو کویتا، عثمان دیاکیته، برایان اوکو، بنجامین سسکو، ژروم اونگوئنه، نوا اوکافور و عمر سوله غایب هستند. به این ترتیب احتمالاً آدامو در کنار کریم آدیمی بازی خواهد کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7867/17/605707/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها