9 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای 36 خودرو


گروه حوادث: تصادف زنجیره‌ای ۳۶ خودرو سواری در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم تهران 9 مصدوم برجا گذاشت.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این سانحه رانندگی گفت: ساعت ۵:۴۴ صبح روز دوشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم بعد از سه راه دهکده حوالی پل کن تصادف زنجیره‌ای رخ داد و به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله مأموران 3ایستگاه آتش‌نشانی از 2مسیر با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این تصادف زنجیره‌ای، ۳۶ دستگاه انواع خودرو سواری با یکدیگر برخورد کرده و بر اثر این تصادف ۶ مرد و یک زن مصدوم شدند که بیشتر این مصدومان در وضعیت مناسبی قرار داشتند.
به گفته وی، راننده یک خودروی سمند، داخل خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان این فرد را به بیرون منتقل کردند و همه این مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.
ملکی با بیان اینکه بر اثر این تصادف، ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود، افزود: با همکاری عوامل پلیس راهور، خودروها به محل امن منتقل شدند و دقایقی قبل مسیر بازگشایی شد و آتش‌نشانان به این عملیات پایان دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این تصادف در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد هنگام بارندگی به‌دلیل لغزنده بودن معابر با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و سرعت مطمئن در مسیرهای بزرگراهی حرکت کنند.
سرهنگ علی‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور گفت: صبح روز دوشنبه در مسیر بزرگراه علامه جعفری به شرق_پل دهکده یک تصادف زنجیره‌ای جرحی بین چندین خودرو با کامیونت فوتون رخ داد.
شریفی گفت: با توجه به بارندگی صبح و لغزنده بودن معبر، این کامیونت که در این محدوده در حال تردد بوده به‌دلیل عدم توانایی ناشی از تخطی از سرعت مطمئن با گاردریل‌های این محدوده برخورد کرده و به‌صورت مورب در محل متوقف شد. به‌دلیل مورب متوقف شدن کامیونت در این محل اولین خودرو با این کامیون برخورد کرده و خودروهای بعدی دیگر که در این مسیر در حال تردد بوده‌اند با یکدیگر برخورد کردند.
وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه، تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب به همراه تیم‌های امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند و با تلاش تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه، خودروها بموقع از محل خارج و محل این تصادف، ایمن‌سازی و پاکسازی شد.
شریفی بیان داشت: این خودروها نیز به‌دلیل عدم رعایت فاصله طولی با یکدیگر برخورد می‌کنند که 9 مصدوم به همراه داشت که 2نفر از آنها به‌صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس در محل، درمان و 7 نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7867/22/605730/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها