کلاهبردار بین المللی در فرودگاه دستگیر شد


گروه حوادث:متهمی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی یکی از بستگان خود از یک مؤسسه مالی کلاهبرداری و از کشور فرار کرده بود از سوی پلیس بین‌الملل دستگیر شد.
سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تشریح این خبر گفت: با اعلام مراجع قضایی مبنی بر اینکه، فردی از حساب یکی از مؤسسات مالی کشور، با سوءاستفاده از موقعیت شغلی یکی از اعضای خانواده خود، مبلغ ۱۱ میلیارد ریال، غیر قانونی برداشت و کشور را ترک کرده است موضوع دستگیری وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به صدور اعلان قرمز متهم در کمترین زمان افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم در کشورهای منطقه تردد دارد. وی که دارای سابقه پولشویی در یکی از کشورهای اروپایی نیز بوده به همین دلیل از آن کشور اخراج شد و با تلاش مأموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور سرانجام با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7867/22/605731/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها