حذف برنامه‌های ناخواسته از کامپیوتر


Revo Uninstaller Pro نرم‌افزاری قدرتمند برای حذف کامل نرم‌افزارها و پاک کردن برنامه‌های ناخواسته از روی کامپیوتر است، حتی اگر شما با Uninstall نرم‌افزاری مشکل داشته باشید و نتوانید آن را از بخش Add or Remove Programs ویندوز در کنترل پنل پاک کنید، این نرم‌افزار به کمک شما می‌آید.
این نرم‌افزار جایگزینی مناسب، سریع و قدرتمند برای Add or Remove Programs ویندوز محسوب می‌شود. امکانات قدرتمند این برنامه برای حذف نرم‌افزارها می‌تواند به شما در این راه کمک شایان توجهی کند.
 این نرم‌افزار با استفاده از الگوریتم‌های سریع می‌تواند اطلاعات یک برنامه را قبل از حذف کردن، آنالیز کرده و بقایای آن را نیز بعد از حذف، اسکن کند. بدین ترتیب بعد از حذف عادی نرم‌افزارها می‌توانید فایل‌های غیرضروری، پوشه‌ها و کلیدهای رجیستری که روی سرعت سیستم شما تأثیر بد می‌گذارند را پاک کنید. این نرم‌افزار بسیار ساده و کاربرپسند و در عین حال کاملاً کارآمد است و متدهای قدرتمندی برای حذف کامل نرم‌افزارها از روی سیستم دارد. یکی از امکانات مهم آن «Force Uninstall » است که بهترین راه برای حذف نرم‌افزارهای سرسخت است؛ نرم‌افزارهایی که نیمی از آنها پاک شده و حتی آنهایی که در لیست برنامه‌های نصب شده قرار نمی‌گیرند.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به اسکن حرفه‌ای بقایای نرم‌افزارها و حذف آنها اشاره کرد. سیستم چند سطحی و تهیه نسخه پشتیبان برای حذف ایمن نرم‌افزارها از دیگر امکانات این برنامه پرکار محسوب می‌شود.
این محصول همچنین پاک‌کننده فایل‌های اضافی و غیرضروری است و قابلیت مدیریت اجرای خودکار برای کنترل Startup ویندوز را دارد. این نرم‌افزار را می‌توان مجموعه‌ای از ابزارهای ویندوز در یک پنل دانست که پاک‌کننده تاریخچه مرورگرهای اینترنت و نیز پاک کننده تاریخچه نرم‌افزار مایکروسافت آفیس است.
 با کمک این نرم‌افزار می‌توان فایل‌های اضافی ویندوز را نیز پاک کرد و به حذف غیرقابل بازگشت فایل‌ها و پوشه‌های اطلاعات پرداخت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7869/25/606136/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها