قلباً ناراحتم که مهرام به ما خورد و اوت شد

آرزومندی: شانس قهرمانی داریم


علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان در سری پلی‌آف دوم مقابل مهرام تهران، تیم فصل قبل خود قرار گرفت. آرزومندی بعد از پیروزی ۲ بر یک در سری پلی‌آف مقابل مهرام به خبرنگار روزنامه «ایران» گفت: «واقعاً شانس برد این بازی بیشتر برای مهرام بود. شرایط خیلی سختی بود. فکر می‌کنم اگر ما با تمام وجود مبارزه نمی‌کردیم و همه کمک نمی‌کردند، قطعاً این اتفاق راحت نمی‌افتاد. پیش‌بینی می‌کردم که سری را رد کنیم و برنامه هم برای آن داشتیم. خدا را شکر این‌طور پیش رفت.»
او درباره امتیازات کم در نیمه اول افزود: «فکر می‌کنم که آنالیز خیلی خوبی روی آنتون (پونکراشف) کرده بودند. خلاقیتی که در تیم ما وجود دارد، براساس پیک‌‌اند رول و بازیسازی این بازیکن است. در نیمه اول، خیلی خوب این بازیکن را کنترل کردند. به نظر من در این نیمه هم خیلی خوب دفاع کردیم و آن تیم گل نزد. بعد هم در نیمه دوم استراتژی خود را تغییر دادیم.» آرزومندی درباره رویارویی با مهرام تیم سابق خود گفت: «من ۱۶سال در تیم مهرام بودم. صبح و شب با همکارها و آدم‌های آنجا برای موفقیت مهرام کار کردیم. نه فقط بزرگسالان، بلکه در همه رده‌های سنی مهرام دخیل بودم. حالا قلباً  می‌گویم که مهرام نقش بزرگی در موفقیت‌های بسکتبال ما داشته است. بدون هیچ شعاری حرف می‌زنم، واقعاً احساسی دوگانه است. به هر حال آدم از صعود به مرحله بعد خوشحال می‌شود؛ ولی قلباً ناراحتم که تیم مهرام در این مرحله به ما خورد و اوت شد.»
 سرمربی تیم بسکتبال سیرجان درباره هدفگذاری اول فصل گفت: «این را خیلی از من پرسیدند. حتی در کنفرانس خبری قبل از فصل گفتم که هدفگذاری دو بعد مختلف دارد. یکی از نظر باشگاه که با توجه به بودجه و سال اولی بودن، می‌خواستند که در بین هشت تیم برتر باشند. یکی هم از نظر خودم که همیشه می‌گفتم سقفی برای تیم قائل نیستم. خودم می‌گویم که ایکس‌درصد برای قهرمانی، رفتن به فینال و... شانس داریم. این هدفگذاری در ذهن آدم است. نمی‌توانم درصد شانس قهرمانی را بگویم؛ اما در قلب خودم این شانس وجود دارد.» او درخصوص رویارویی با تیم ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی هم بیان کرد: «هر دو بازی ما مقابل ذوب‌آهن خیلی پایاپای بود.از نظر مچ‌آپ‌های تیمی به هم نزدیکیم. سری دشواری پیش‌رو داریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/18/607844/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها