اخبار


درخواست فدراسیون وزنه‌برداری از دیوان عدالت اداری

فدراسیون وزنه‌برداری نسبت به حکم دیوان عدالت اداری در باره ابطال انتخابات ریاست فدراسیون در سال ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.دیوان عدالت اداری در پی شکایت سجاد انوشیروانی کاندیدای ریاست فدراسیون  حکم به ابطال این انتخابات داده بود. فدراسیون وزنه‌برداری که ۲۰ روز فرصت داشت درخصوص صدور این حکم  خواستار تجدید نظر شود از طریق سیستم اداری این کار را انجام داد. با توجه به درخواست تجدید نظر فدراسیون، به نظر می‌رسد که ماه‌ها طول بکشد که دیوان عدالت اداری در این خصوص حکمی صادر کند و همین امر باعث می‌شود که علی مرادی دراین مدت  به ریاستش در این فدراسیون ادامه دهد.

دبیر، در اردوی جوانان آزاد و فرنگی

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان، با اردونشینان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. شاگردان محسن کاوه در سالن فتح دانشکده علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران تمرینات خود را انجام می‌دهند و شاگردان حمید باوفا نیز در اسلامشهر تمرین می‌کنند. رئیس فدراسیون کشتی با حضور در محل برپایی اردوهای این دو تیم‌ ملی با جوانان اردونشین و کادرفنی به گفت‌و‌گو نشست. علی محمدی، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی نیز همراه رئیس فدراسیون به اردوی جوانان کشتی فرنگی در اسلامشهر رفت.

گرامی‌پور راهی لیگ تایوان شد

آرون گرامی‌پور، بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران که سابقه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز دارد با تیم تایچونگ سانز در لیگ تایوان به توافق رسید. او که تابعیت ایرانی-انگلیسی دارد در لیگ کشورهای آرژانتین، کرواسی، مکزیک، اسپانیا و انگلیس نیز سابقه بازی دارد. گرامی‌پور در سال ۲۰۱۴ از دانشگاه «ستون هال» فارغ‌التحصیل شد و هشتمین سال دوران حرفه‌ای بازیگری خود را سپری می‌کند.

وادا تنها از داودی تست گرفت

مأموران آژانس بین‌المللی دوپینگ؛ وادا تنها با گرفتن یک نمونه آزمایش از وزنه برداران مرد کشورمان تهران را ترک کردند. شنیده‌ها حاکی از آن است، مأموران وادا که اواخر سال گذشته سرزده به تهران سفر کرده و خواستار گرفتن آزمایش دوپینگ از وزنه برداران مرد کشورمان از جمله علی داودی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی و... شده بودند فقط موفق به گرفتن نمونه آزمایش داودی شدند. این مأموران پس از آنکه نتوانستند به وزنه‌برداران مرد کشورمان دسترسی پیدا کنند تهران را ترک کردند. گفته می‌شود آنها از حضور در تهران و دادن آزمایش دوپینگ به دلایل مختلف امتناع کرده بودند.

پاراوزنه‌برداری اردونشین شد

اردوی تیم ملی پاراوزنه‌برداری کشورمان از امروز تا دوم اردیبهشت ماه به میزبانی استان مرکزی آغاز می‌شود. روح‌الله رستمی، نادر مرادی، سید حامد صلحی‌پور، سید یوسف یوسفی، محسن بختیار، سامان رضی، علیرضا ایزدی، علی سیفی، کامران رضی، احمد امین‌زاده، امیر جعفری، مهدی صیادی و علی‌اکبرغریب‌شاهی ۱۳ ملی پوشی هستند که زیر نظر حسین توکلی سرمربی تیم ملی تمرین می‌کنند.

تیم آلیش زنان در راه آسیا

تیم ملی آلیش زنان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.این رقابت‌ها روزهای ۲۹ اردیبهشت تا چهارم خرداد در کشور قرقیزستان برگزار می‌شود و به همین دلیل انتخابی درون اردویی روزهای ۲۲ تا ۲۴ فروردین برای ۶ کشتی‌گیر انجام می‌شود.

 پیروزی اسکرا بدون کاپیتان میلاد

تیم والیبال اسکرا در هفته آخر مرحله گروهی پلاس لیگا، بدون میلاد عبادی‌پور مقابل رادوم به پیروزی رسید. با نتیجه 3- 2.اسکرا بوهاتوف که میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را در ترکیبش دارد هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال لهستان، بدون او رادوم را شکست داد. پیروزی که سومی اسکرا را در جدول رده‌بندی عوض نمی‌کرد و به همین دلیل اسلوبودان کواچ، سرمربی اسکرا به جای کاپیتان میلاد و بازیکنان فیکسش از ذخیره‌اش استفاده کرد.

 صعود 18 پله‌ای دوچرخه سواری در رنکینگ جهانی

تیم ملی دوچرخه سواری ایران در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی UCI ، 18 پله صعود کرد. تیم بلژیک با 14092.33 امتیاز صدرنشین ماند و اسلوونی هم با 13827 امتیاز تیم دوم است. تیم ملی مردان ایران با 18 پله صعود و 298 امتیاز، شصت و سوم جهان شد. اما در رده‌بندی آسیایی، ایران با‌وجود صعود قابل توجه هشتمی را گرفت. در رده‌بندی بانوان هم، تیم ملی ایران با 226 امتیاز با 12 پله صعود نسبت به ماه قبل روی 49 جهان ایستاد. تیم هلند در رده‌بندی بانوان با 16034.66 امتیاز صدرنشین است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/18/607846/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها