اخبار


جدیدترین مقررات سفر به عراق از مبدأ ایران

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در اطلاعیه‌ای آخرین مقررات سفر به کشور عراق را اعلام کرد.
 به گزارش روابط عمومی «هما»، کشور عراق آخرین مقررات سفر به این کشور را اعلام کرد. براساس این اطلاعیه، مسافران طبق مقررات ذیل می‌توانند به عراق مسافرت کنند. نخست اینکه تمامی مسافران بالای ۱۲ سال با ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا که از آخرین نوبت دریافت آنها ۱۴ روز گذشته باشد یا با ارائه جواب منفی آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت به پرواز، امکان سفر دارند. همچنین واکسن‌های مورد تأیید فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینوواک است. جواب تست PCR یا کارت واکسیناسیون باید به زبان انگلیسی باشد.‌

۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان نیازمند طرح ضربتی توسعه بزرگراه برای کاهش تصادفات رانندگی است، گفت: بیش‌ از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت هزار کیلومتر باند دوم در این استان مورد نیاز است.
حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: سال گذشته با پیگیری و اقدامات صورت گرفته حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت باند دوم در استان تأمین شد که نسبت به سال ۹۹ رشد ۴۰۰ درصدی را تجربه کردیم و باعث شد بیش از ۸۰ کیلومتر باند دوم ساخته شود. وی ادامه داد: قطعاً این فرایند باید شتاب بیشتری به خود گیرد تا بسرعت عقب ماندگی تاریخی در این حوزه در بازده زمانی سه تا چهار ساله جبران شود.

پهلوگیری یک کشتی حامل ۱۰۰ هزار تن گندم در بندر امام(ره)

بزرگ‌ترین کشتی ورودی حامل ١٠٠ هزار تن گندم در مجتمع بندری امام خمینی(ره) پهلو گرفت و عملیات تخلیه محموله‌ آن آغاز شد.
عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده تحت نظارت کارشناسان امور بندری زمینه‌ پهلودهی تحت شرایط ایمن بزرگ‌ترین کشتی حامل غلات به بندر امام خمینی(ره) در اسکله‌های این مجتمع بندری فراهم آمد و پس از پهلوگیری آن عملیات تخلیه محموله توسط ۳ دستگاه پرقدرت آغاز شد. وی افزود: با توجه به آمادگی عملیاتی و آماده‌ به‌کاری تجهیزات استراتژیک بندرامام خمینی(ره) با بهره‌گیری از توان نیروهای مجرب عملیات تخلیه کشتی حامل ١٠٠ هزار تن گندم آغاز شده است. دریس اظهار امیدواری کرد: عملیات تخلیه شبانه‌روزی محموله‌ کشتی مذکور و حمل آن به انبارهای این مجتمع بندری در کمتر از یک هفته به پایان خواهد رسید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/11/607899/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها