اخبار


تشکیل پرونده ‌ اتفاقات ‫مشهد در کمیسیون اصل 90

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل پرونده‌ای ویژه درباره اتفاقات مشهد در بازی ایران و لبنان در این کمیسیون خبر داد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در صفحه شخصی خود در  توئیتر درباره حواشی پیرامون بازی ایران و لبنان در مشهد نوشت: «ناکارآمدی در هیأت ‫فوتبال خراسان رضوی و فدراسیون فوتبال در موضوعات مختلف بر کسی پوشیده نیست. کافی است نگاهی به وضعیت جایگاه نماینده استان در لیگ بشود. در موضوع اتفاقات ‫مشهد پرونده ویژه‌ای در کمیسیون اصل 90 تشکیل شد. با همکاری دولت و دستگاه قضایی گزارشی برای مردم منتشر خواهیم کرد.»

جام حذفی در ماه رمضان به پایان می‌رسد

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، بعدازظهر یکشنبه در پایان جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و هوادار چگونگی و تاریخ برگزاری ادامه رقابت‌های جام حذفی را اعلام کرد. براساس اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، تمام دیدارهای باقیمانده از این رقابت‌ها در ماه‌ مبارک رمضان برگزار خواهد شد. همچنین مهدی در خصوص برنامه‌ریزی ادامه رقابت‌های فصل جاری و لیگ 22 با توجه به انجام شدن قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 قطر اعلام داشت: «همکاران من مشغول نهایی کردن برنامه مسابقات هستند و سعی داریم تا پایان هفته، برنامه لیگ تا پایان فصل را اعلام کنیم. تلاش داریم قبل از آغاز فیفا‌دی خرداد که 9 یا 10 آن ماه است لیگ را به اتمام برسانیم اگر شرایط کرونا اجازه بدهد و فردی از تیم‌ها به این ویروس مبتلا نشود سه هفته پایانی لیگ را همزمان برگزار خواهیم کرد.»

غیبت یزدانی و مرادمند در تمرینات ملوان‌

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مدتی است برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی از استقلال جدا شده اند و‌ با ملوان قرارداد امضا کردند تا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات سال های اخیر فوتبال ایران رخ بدهد. با این حال بجز اینکه این بازیکنان تا کنون حتی یک دقیقه هم برای ملوان بازی نکرده‌اند، در سال جدید حتی در تمرینات این تیم هم شرکت نکرده‌اند تا دوباره بحث بازگشت آنها به استقلال مطرح شود.به گزارش طرفداری، در این بین گفته می‌شود مرادمند موفق شده کارهای معافیت از سربازی خود را انجام بدهد و اگر سیاوش یزدانی هم در آزمون دکتری که جواب آن اردیبهشت ماه می‌آید قبول شود، او هم مجوز بازگشت به استقلال را دریافت خواهد کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/16/607921/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها