شکست سنگین چلسی و بی‌خیالی توخل

از این شکست، درام نمی‌سازم!


گروه ورزشی/ توماس توخل نگران باخت تیمش و از هم پاشیدن آنها در نیمه دوم نیست. چلسی در خانه خود یک شکست تلخ و تحقیرآمیز را متحمل شد. آبی‌های لندن در موقعیت خوب همیشگی قرار داشتند اما ظرف 10 دقیقه همه چیز به هم ریخت. گل عالی آنتونیو رودیگر به برنتفورد در ابتدای نیمه دوم، حال هواداران حاضر در استمفوردبریج را خوب کرد اما در دورانی که باشگاه چلسی درگیر مشکل مالکیت است و با آینده مبهمی مواجه شده، برنتفورد با عملکرد درخشان خود شب وحشتناکی را برای چلسی رقم زد و به برد 4 بر یک رسید. در فاصله دقیقه 50 تا 60 چلسی سه بار روی ضدحمله گل خورد، ویتالی یانلت قبل و بعد از نخستین گل اریکسن در لیگ برتر گل زد و یوان ویسا در دقایق پایانی گل آخر را به ثمر رساند تا اولین پیروزی برنتفورد بر تیم همسایه از سال 1939 شکل بگیرد، بین استمفوردبریج و ورزشگاه برنتفورد کمتر از 9 کیلومتر فاصله است. برنتفورد در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر بزرگترین پیروزی فصل خود و یکی از بهترین نتایج تاریخش را به دست آورد به لطف سختکوشی، پرسینگ دقیق و منظم و درخشیدن تک تک بازیکنان. تیم توماس فرانک با ارائه یک بازی عالی به نتیجه‌ای فوق‌العاده رسید و 11 امتیاز با منطقه سقوط فاصله گرفت و حالا می‌تواند برای فصل بعد برنامه‌ریزی کند که یکی از آنها حفظ اریکسن است که در چهار حضورش در ترکیب اصلی، برنتفورد به سه پیروزی رسیده است. آن طرف اما همه چیز مبهم است. چلسی به فروش گذاشته شده و در حالی که 22 فروردین ضرب الاجل تعیین شده، چهار پیشنهاد برای خرید باشگاه ارائه شده است. توماس توخل البته از هواداران خواسته بود احساسات خود در مورد مخالفت با نام خریداران مطرح شده در مورد باشگاه را بیرون ورزشگاه نشان دهند نه در جریان بازی تا تمرکز تیمش به هم نریزد. همین‌طور هم شد اما چلسی آن تیم همیشگی نبود و تنها با شوت از فاصله سی و چند متری مدافع آلمانی خود به گل رسید گلی که در 12 دقیقه بعدی سه بار پاسخ داده شد.
برخلاف هواداران چلسی، طرفداران میهمان در منطقه خود غوغا کرده بودند و با گل دقیقه 87 همه چیز تمام شد. چلسی اما سراسر ابهام است. موضوع مالکیت روی تیم تأثیر گذاشته، آندریاس کریستنسن در آستانه انتقال به بارسلونا است، قرارداد رودیگر رو به اتمام است و آینده سزار آسپیلیکوئتا مشخص نیست با آنکه باشگاه‌بند تمدید خودکار قراردادش را فعال کرده، توخل اما می‌گوید نمی‌خواهد از این شکست شوکه کننده یک درام بسازد و آن را یک فاجعه بداند: «بعد از چندین برد و چندین نتیجه خوب نمی‌خواهم از این شکست یک درام بسازم، چرا باید این کار را بکنم؟ برنتفورد از 10 دقیقه‌ای که ما در اختیار آنها قرار دادیم، نهایت استفاده را برد.»

برش
جدایی از همسر

توماس توخل از همسرش جدا شده است و از شرایط روحی مساعدی برخوردار نیست. او 13 سال با همسرش زندگی کرد و حالا سیسی، همسر سابق او، مراحل طلاق را آغاز کرده است. دوستان آنها گفته‌اند که احتمال نجات زندگی مشترک آنها صفر است. یک منبع مطلع در این مورد گفته است: «سیسی و توماس خیلی سعی کردند که زندگی‌شان را نگه دارند، اما هیچ راه دیگری برایشان وجود نداشت. حالا آنها می‌خواهند مطمئن شوند که دخترانشان در اولویت اصلی هستند. هفته گذشته، مراحل طلاق آغاز شده است و مدارک ارسال شده‌اند.» سیسی که یک روزنامه‌نگار بوده در آگوست و هفت ماه پس از پیوستن توخل به چلسی، راهی انگلیس شده بود. توخل ابتدا در یک هتل زندگی می‌کرد. او که دستمزد سالانه 7 میلیون پوند می‌گیرد، حالا باید مبالغ زیادی را برای این جدایی بپردازد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/17/607925/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها