کورتوا: نمی‌دانم رئال مستحق برد بود یا نه!


تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال مادرید، پس از پیروزی تیمش برابر سلتا به خبرنگاران گفت که نمی‌داند رئال مستحق پیروزی بوده یا خیر.
رئال مادرید شنبه شب در یکی از دشوارترین دیدارهای بیرون از خانه‌اش، در ورزشگاه بالایدوس به مصاف سلتاویگو رفت و در حالی که کارلو آنچلوتی به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا، روی نیمکت این تیم حضور نداشت، با نتیجه 1-2 به برتری رسید و سه امتیاز کامل را کسب کرد.
این دیدار جنجال‌های زیادی داشت که می‌شود به مردود شدن دو گل سلتا و اعلام سه پنالتی از سوی داور به سود رئال مادرید اشاره کرد. سه پنالتی که کریم بنزما دو تا از آنها را تبدیل به گل کرد و یکی را از دست داد.
بعد از این بازی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها معتقد بودند که رئال مستحق پیروزی در این دیدار نبوده و نتیجه تساوی، نتیجه عادلانه بوده‌ است.
با این حال تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید سعی کرد موضعی منفعلانه در این مورد بگیرد و از تیمش هم جانبداری نکند. او گفت نمی‌داند رئال مادرید واقعاً مستحق پیروزی در این بازی بوده یا خیر.
دروازه بان بلژیکی در این مورد گفت: «ما در این بازی سختی زیادی کشیدیم. تمام بازی‎‌هایی که اینجا (بالایدوس) انجام داده‌ام بسیار سخت بوده است. واقعاً نمی‌دانم که مستحق برد بودیم یا نه زیرا در نیمه اول دو مهار داشتم. در پایان مهم این بود که سه امتیاز بسیار مهم کسب کردیم. بازی آینده‌مان در لیگ‌ قهرمانان اروپا مقابل چلسی است و باید در آن نیز خوب بازی کنیم و تمرکزمان روی آن بازی باشد.»
کورتوا در مورد تقابل با چلسی گفت: «ما امروز برنده شدیم و چلسی در بازی خانگی خود (مقابل برنتفورد) شکست خورد اما آنها چهارشنبه بسیار قدرتمند خواهند بود و شرایطشان فرق می‌کند. ما گاهی اوقات نمی‌توانیم با شدت و فشردگی لازم عمل کنیم اما چلسی در این زمینه تیم بسیار خوبی است.»
رئال در حالی چهارشنبه این هفته به مصاف چلسی خواهد رفت که آبی‌ها قبل از تقابل با این تیم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 1-4 تحقیر شدند و با توجه به مشکلاتی که دارند با روحیه ضعیفی پا به میدان خواهند گذاشت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/17/607928/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها