اخبار


اتفاق عجیب در بازی بایرن مونیخ

بایرن مونیخ ممکن است دچار دردسر و تنبیه انضباطی شود، چرا که در برد مقابل فرایبورگ، برای 17 ثانیه 12 بازیکن در میدان داشته است.در هنگام تعویض بایرن، داور چهارم شماره اشتباهی را نشان داد و به این ترتیب، کینگزلی کومان نمی‌دانست که باید زمین را ترک کند. مقامات فرایبورگ این ماجرا را به داوران اطلاع دادند و پس از وقفه‌ای طولانی، سرانجام بایرن دوباره 11نفره شد. بایرن مونیخ در فاصله شش هفته مانده به پایان بوندس‌لیگا، 9 امتیاز بیشتر از بروسیا دورتموند دارد، ولی حالا ممکن است این پیروزی آنها پس گرفته شود. در دقیقه 86 این بازی بود که نیکلاس زوله و مارسل زابیتسر به میدان رفتند، اما تنها کورنتن تولیسو زمین را ترک کرد، چرا که شماره کومان اشتباه نشان داده شده بود. یک کارشناس حقوقی فوتبال آلمان در مورد این اتفاق به روزنامه دویچه وله گفته است با توجه به اینکه این اتفاق فقط برای چند ثانیه رخ داده و تأثیر در جریان بازی نداشته بعید است جریمه سنگینی برای بایرن مونیخ به همراه داشته باشد. بایرن در این بازی با نتیجه 4-1 در زمین حریف برنده شد تا با 66 امتیاز صدرنشینی خود در بوندس لیگا را تثبیت کند. یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ در مورد اعتراض فرایبورگ به بازی بایرن مونیخ با یک یار بیشتر گفت: «به نظر من مشکل از تابلوی تعویض بود. تابلو به جای 11 عدد 29 را نشان داد، بنابراین کومان نمی‌دانست که باید بیرون برود یا نه. فقط 8-9 ثانیه بود و هیچ موقعیت هجومی در این مدت رخ نداد.»

صلاح در لیورپول ماندنی می‌شود

روزنامه میرر گزارش داده که محمد صلاح در آستانه عقد قراردادی جدید با لیورپول است. این مهاجم 29 ساله خواستار آن شده بود که هفته‌ای 400  هزار پوند دستمزد داشته باشد، اما حالا گزارش شده که تصمیم گرفته در این مبلغ تخفیف بدهد. انتظار می‌رود او قراردادی چهارساله را با لیورپول امضا کند. این در حالی است که پیش‌تر گزارش شده بود او ممکن است راهی بارسلونا شود.

زنده ماند تا کلید موفقیت تیمش باشد
جذاب مثل کریستین اریکسن

کریستین اریکسن نقش بسزایی در نتایج خوب تیم فوتبال برنتفورد در رقابت‌های اخیر لیگ برتر داشته است. زنبورها تا پیش از اولین بازی کریستین اریکسن، ۹ بازی پیاپی لیگ برتر انگلیس را بدون پیروزی به پایان رسانده بودند، اما در نخستین حضور ستاره دانمارکی، نوریچ را با حساب ۳-۱ از پیش رو برداشتند. شاگردان فرانک سپس دو بازی از ۳ بازی خود را با پیروزی به پایان رساندند و اریکسن با یک پاس گل مقابل برنلی و یک گل مقابل چلسی ستاره بزرگ تیم برنتفورد بود. اریکسن که در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با مشکل قلبی مواجه شد در آستانه از دست دادن جان خود بود و به شکل معجزه آسایی به فوتبال برگشت. اما او از فوتبال کنار نرفت و با وجود داشتن دستگاه ضربان ساز در قلب خود، به مستطیل سبز برگشت و حالا با عملکرد خود ثابت کرده که می‌تواند قدرتمندتر از قبل در بالاترین سطح فوتبال بدرخشد. کریستین در چهار بازی اخیر در بازی‌های ملی و باشگاهی 3 گل زده و یک پاس گل داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/17/607930/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها