اخبار


مرگ کارگر پتروشیمی در حــــــادثه آتش‌سوزی

گروه حوادث/ یکی از مصدومان حادثه انفجار در شرکت پترو پالایش کاوشگران ماهشهر پس از سه روز در بیمارستان جان باخت.
محسن ادیبی، سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در این باره گفت: «محمود قنواتی» از کارکنان شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر که شامگاه پنجشنبه ۱۱ فروردین در جریان آتش‌سوزی این واحد صنعتی مصدوم و دچار سوختگی بالا شده بود با وجود تلاش مستمر تیم پزشکی، شامگاه شنبه در بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز جان خود را از دست داد.
سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با ابراز همدردی با مجموعه شرکت پتروپالایش کاوشگران ماهشهر و خانواده این کارمند گفت: بررسی‌ صورت گرفته نشان می‌دهد که دلیل بروز این حادثه نشت بخار بنزین پیرولیز و تراکم ابر انفجاری بوده است.
ادیبی افزود: وضعیت جسمانی دیگر مصدوم این حادثه هم‌اکنون در شرایط پایداری قرار دارد.
براساس این گزارش، در زمان حادثه یک تانکر در حال تخلیه مواد و یک تانکر دیگر در حال بارگیری بوده که بلافاصله از محل «لودینگ» شرکت جدا شده و به خارج از محوطه آتش هدایت شدند.
به گزارش ایرنا، شرکت پترو پالایش کاوشگران ماهشهر با کاربری تصفیه DPG (بنزین پیرولیز) در سایت یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر قرار دارد.
این شرکت در زمینه‌ بازیافت پی ای جی و تبدیل آن به محصول منو اتیلن گلایکول در صنایع پایین‌دستی الفین، که کاربری محصول آن در صنایع رنگ‌سازی، حلال و... است، فعالیت دارد. آتش‌سوزی در این واحد صنعتی، یک حادثه فرایندی بوده و هیچ گونه تهدید بیرونی در بروز آن تأثیر‌گذار نبوده است.

برق جان سیمبان را گرفت

گروه حوادث/ یک کارگر سیمبان شرکت توزیع برق کرمانشاه
 حین انجام کار بر اثر برق گرفتگی از ارتفاع تیرک جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، «تورج حیدری» سیمبان جوان و از نیروهای پیمانکار شرکت توزیع برق کرمانشاه حین انجام عملیات و رفع مشکل برق‌رسانی در اثر برق گرفتگی از ارتفاع تیرک،
جان باخت.
فعالان کارگری شرکت توزیع برق کرمانشاه با ابراز تأسف از این حادثه می‌گویند: مرحوم حیدری به همراه یک نفر دیگر، در روزهای گذشته به ‌دنبال رفع اتصالی برق در شهر روانسر بودند که به دلایل نامعلومی دچار حادثه شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/22/607944/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها