خبر در خبر


مهر- امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از استقبال ۲.۲ میلیون مسافر هوایی از پروازهای نوروزی و ۱.۲ میلیون مسافر از قطارهای نوروزی خبر داد.

ایران- عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتر خود، نوشت: «بودجه مرمت میراث فرهنگی در قانون بودجه ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان بود. با احتساب ۳۵ هزار بنای تاریخی ثبت‌شده میانگین سهم روزانه هر بنا کمتر از ۳۰ هزار تومان است. دستمزد روزانه یک کارگر ۳۰۰ هزار تومان است.»

مهر- مؤید محسن‌نژاد، سرپرست میراث فرهنگی فارس گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ۱۳ فروردین، یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۱۴۶ نفر از اماکن گردشگری فارس بازدید کردند.

تسنیم- علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط‌ زیست گفت: مطمئناً آنچه در عرصه محیط‌ زیست کشور اتفاق می‌افتد، جدا از قانون نخواهد بود و از این پس، هیچ کلنگ بدون مجوزی بر زمین نخواهد خورد.

ایسنا- یوسف بیدخوری، خراسان رضوی معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ثبت بیش از ۳.۵ میلیون اقامت در نوروز ۱۴۰۱ در استان خبر داد.

تسنیم- حسن ابراهیمی، رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان ارسنجان گفت: اولین نوزاد گوزن زرد ایرانی در دهم فروردین ماه سال 1401 در جنگل خلیل بیگ سایت احیا، تکثیر و پرورش ارسنجان متولد شد. با زایش اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال‌جاری جمعیت این گونه ارزشمند به 58 رأس رسیده است.

میراث آریا- مهدی ایزدی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از بازدید بیش از ۱۸۰ هزار نفر از موزه‌های سطح استان خبر داد.

ایرنا- جبار گوهری، سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پس از دوسال که سفرها در کشور با محدودیت مواجه شده بود، امسال شاهد یک اتفاق ویژه در حوزه گردشگری کشور و استان بودیم، گفت: نوروز امسال بیش از ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار نفر از جاذبه‌های استان دیدن کردند.

 مهر- ۲۰۰ اصله درخت توسط یک دستگاه رسمی دولتی در خیابان خوارزمی در مرکز لرزه‌نگاری وابسته به دانشگاه تهران قطع شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/24/607950/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها