پخش 4 سریال در ماه رمضان


گروه فرهنگی/ با حلول ماه مبارک رمضان تلویزیون هم با چهار سریال به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.«نجلا ٢»، «از سرنوشت ۴»، «خوشنام» و «مسافران شهر»، چهار سریال‌ مناسبتی تلویزیون هستند که در ماه مبارک رمضان میزبان شب‌های رمضان مخاطبان خواهند بود.
شبکه یک؛ خوشنام
سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی، از خلاصه داستانش پیداست که تم داستانی‌اش به مکافات عمل انسان‌ها مربوط می‌شود. مکافاتی که گاهی انسان‌ها از آن غافل می‌شوند. در این سریال حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و رابعه مدنی بازی خواهند کرد.
*این سریال هر شب بعد از خبر ساعت ۲۱، از شبکه یک پخش خواهد شد.
شبکه دو؛ از سرنوشت
سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از جمله سریال‌های فصلی است که از سال 1398 از شبکه دو سیما پخش شد و اکنون هم فصل چهارم این سریال در شب‌های رمضان از شبکه دو سیما به روی آنتن‌می رود. این فصل به موانع تولید داخل که بر سر راه جوانان قرار دارد، پرداخته و جوانان را به تولید دانش بنیان تشویق کرده است. در این سریال مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی و رضا بنفشه خواه بازی کرده‌اند.
* این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰  از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
شبکه سه؛ نجلا
فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که از اول فروردین امسال آغاز شده تا پایان ماه رمضان هم ادامه خواهد داشت. فصل اول این سریال مهرماه 1399 همزمان با اربعین حسینی روی آنتن رفت. سریالی که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد.قصه عاشقانه نجلا در سال 58 اتفاق می‌افتد. قصه‌ای که تا سفر به کربلا ماجراهای پر فراز و نشیبی را طی می‌کند. در فصل دوم این سریال حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان برخی بازیگرانی هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.
*این سریال  ساعت 45و20  دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
شبکه پنج؛ مسافران شهر
«مسافران شهر» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و احمد معظمی و تهیه کنندگی پرویز امیری سریال رمضانی شبکه پنج است. این سریال که در ژانر ملودرام اجتماعی به معضلات روز جامعه می‌پردازد، نگاهی ویژه به رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و ایثارگران دارد. سریال «مسافران شهر» به‌صورت اپیزودیک طراحی شده است و هر اپیزود حول یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت طراحی شده که با یک خط داستانی مشترک، همه اپیزودها را به هم مرتبط کرده است.
از بازیگران «مسافران شهر» می‌توان به حبیب دهقان نسب، اسماعیل محرابی، ویدا جوان، آشا محرابی، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، فریبا کوثری، شهرزاد کمال‌زاده و نسرین نکیسا اشاره کرد.
این سریال هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/31/607953/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها