روایت فرازها و نفس تازه کردن‌ها



محمدرضا ضمیری
نویسنده
«واگویه‌‌های تلخ‌‌وش»، واگویه‌‌های من، روایت از سالیان سال است، از دل تمام فراز و نشیب‌‌های زندگی، از چرخش خاطرات ریز و درشت، تلخ و شیرین، از جولان رنج‌‌ها، ترس‌‌ها و تنگناها و گاهی نیز رهایی و نفس تازه کردن‌‌ها. بنابراین گاه مثبت‌‌اند و گاه منفی.
«واگویه‌‌های تلخ‌‌وش»؛ نوشته‌‌هایی است که از حالت‌های درونی و ذهنی که اینک عینی شده‌‌اند و مقابل دیدگان شما قرار گرفته‌‌اند جهت اصل مهم ارتباط نویسنده و مخاطب؛ جهت خواندن و دریافتن، جهت قضاوت و اعلام نظرات. من روز و روزگارانی را دوست دارم که عشق باشد و امید و خوبی‌‌ها، سلامتی و آرامش باشد بر جسم‌‌ها و جان‌‌ها و برقراری دورهمی‌‌ها و همدلی‌‌ها. ولی در این دوران بیماری و مصایب آن، که زمانه دوری و دوستی است و حکایت از جدایی‌‌ها دارد، نوع ارتباطات متفاوت شده است و همه را به گوشه‌‌های تنهایی و خانه‌‌ها کشانده و گاه نیز در این زمانه همراه و همدم مطالعه و کتاب است و من دل به دریا زدم و قطعات شعری که پراکنده نوشته بودم، جمع‌‌آوری کردم و در مجموعه‌‌ای به انتشار رساندم. (البته باید بگویم که هیچ ادعای شاعری نداشته و ندارم و از فرصت بهره می‌‌برم و سر تعظیم و تکریم در مقابل تمامی شاعران و اهل قلم فرود می‌آورم).
«تیر خلاصی را بزن به قلبم/ راحت بشه این دل دردمندم/ از این سرا برانیم، نرنجم/ چون عاشق عطر ناب ترنجم/ هرچه که هست، آخرش رهایی/ ولی تا ابد من اینجا پای بندم/ بوسه زنم به جای پایت ای دوست / با اشک دیده‌های در کمندم»
این کتاب در بیست و پنجم اسفند ماه توسط انجمن فرهنگ، هنر و معماری سمنان در باغ موزه امیر (سمنان) با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و سخنرانی استادان؛ محمدحسن جواهری، محمدعلیان، خسرو یغمایی، محمدابراهیم سهرابی، دکتر زهرا کواکبیان، دکتر محمد عزیزالدین و همچنین آقای حسین گل‌هاشم رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر سمنان رونمایی و ارائه شد.
واگویه‌‌های تلخ‌‌وش
شاعر: محمدرضا ضمیری
ناشر: نسک

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7877/32/607962/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها