هواداران لیورپول از محمد صلاح انتقاد کردند

فرعون بی‌روحیه


لیورپول برد مقتدرانه‌ای در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا در زمین حریف به دست آورد. سرخ‌های آنفیلد این روزها بدون مشکل خاصی به سوی تحقق هدف رؤیایی کسب چهارگانه قهرمانی پیش می‌روند. بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، این تیم فاصله‌اش با منچسترسیتی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را هم به یک امتیاز کاهش داد و در جام حذفی انگلیس نیز همچنان مدعی است. این تیم با پیروزی 3 بر یک در خانه بنفیکا، در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم قرار گرفته است. هیچ یک از این‌ها اما سبب نشده است که افت محسوس ستاره مصری این تیم محمد صلاح و پایین آمدن آمار گل‌های او نادیده گرفته شود.
اخیراً خبر توافق محمد صلاح با لیورپول برای تمدید قراردادش منتشر شد و انتظار می‌رفت این اتفاق به او روحیه‌ای مضاعف بدهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه مهاجم مصری در لیسبون یکی از بدترین بازی‌های فصلش را ارائه کرد و صدای هواداران را درآورد.
اگرچه او با 28 گل هنوز هم بهترین گلزن این فصل لیورپول در تمامی رقابت‌ها است و 11 پاس گل هم داده اما در هفته‌های اخیر آمار گل‌های این بازیکن 29 ساله افت شدیدی داشته است. صلاح در 7 بازی اخیر تیمش تنها یک گل در جریان بازی زده است که ماه گذشته در لیگ برتر برابر برایتون بود. این احتمال که ناکامی مصر برای صعود به جام جهانی با قبول شکست برابر سنگال صلاح را از نظر روانی به هم ریخته است ، نباید نادیده گرفت بخصوص که او به خاطر از دست دادن پنالتی‌اش در بازی برگشت دو تیم خودش را به نوعی مقصر ناکامی فراعنه می‌داند. پیش از بازی ضعیفش برابر بنفیکا، صلاح در لیگ برتر مقابل واتفورد هم یکی از بدترین و شاید بدترین بازی‌اش در این فصل را ارائه کرد چون حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف شلیک نکرد و در دقیقه 69 تعویض شد. این اتفاق در بازی سه‌شنبه برابر بنفیکا هم تکرار شد و یورگن کلوپ، صلاح را بعد از هدر دادن دو موقعیت مهم گلزنی بیرون کشید و دیوگو ژوتا را به میدان فرستاد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7880/17/608428/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها