اخبار


جانشین فان خال در هلند مشخص شد

رونالد کومان، مربی سابق بارسلونا، پس از لوئیس فان‌خال هدایت تیم ملی هلند را به عهده خواهد گرفت. کومان در اکتبر 2021 از بارسلونا اخراج شد، در حالی که بدترین آغاز بارسا از فصل 88-1987 به این سو را رقم زده بود. اما او پس از جام جهانی به تیم ملی هلند برمی‌گردد. فان‌خال گفته که کومان جانشین خوبی برایش خواهد بود، چون تجربه بالایی دارد. سرمربی فعلی تیم ملی هلند به تازگی اعلام کرده که مبتلا به سرطان است و مدت‌هاست با این بیماری مبارزه می‌‌کند، با این حال او تأکید کرده که در جام جهانی روی نیمکت نارنجی‌پوشان خواهد نشست. برخی از رسانه‌ها در این مورد نوشته‌اند اگر مراحل درمانی فان خال طوری پیش برود که او نیاز به استراحت داشته باشد، احتمال دارد که این مربی باتجربه قبل از جام جهانی از سمت خود کنار برود و کومان در جام جهانی قطر هدایت هلند را برعهده بگیرد.
 
شکایت رئیس سابق یوفا از رئیس فعلی فیفا!

میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا از جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا شکایت کرده است. شکایت وکلای پلاتینی از اینفانتینو به زمانی برمی‌گردد که پلاتینی رئیس اینفانتینو بود. به باور آن‌ها، اینفانتینو رشوه دریافت کرده و از نفوذش سوءاستفاده کرده است. آن‌ها همچنین از مارکو ویلیگر، مدیر حقوقی سابق فیفا شکایت کرده‌اند و گفته‌اند که او در این زمینه همدست اینفانتینو بوده است. از مأموران قضایی فرانسه خواسته شده که به اتهامات اینفانتینو، ویلیگر و چهار فرد دیگر رسیدگی کنند. پلاتینی و سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا محکوم به فساد مالی هستند و از سال 2015، از حضور در فوتبال منع شده‌اند. بلاتر و پلاتینی قرار است برای اتهامات دیگرشان در ماه‌های پیش رو در دادگاه فدرال سوئیس از خود دفاع کنند.

دی ماریا جایگزین یک آرژانتینی در یوونتوس

آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن که تجربه حضور در بنفیکا، رئال مادرید و منچستریونایتد را دارد، در پایان فصل با اتمام قرارداد با پی.اس.جی به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود و باید مقصد بعدی خود را مشخص کند. بازیکن آرژانتینی همیشه گفته است که دوست دارد در لیگ ایتالیا بازی کند و تیم‌هایی نظیر میلان و اینتر در دوران فوتبالش با او تماس گرفته‌اند که البته این انتقال‌ها انجام نشده است. دی ماریا به تازگی اعلام کرده است که پس از جام جهانی قطر از تیم ملی آرژانتین بازنشسته خواهد شد و احتمال دارد که روزی برای فوتبال به لیگ آرژانتین برگردد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که یوونتوس می‌تواند مقصدی مناسب برایش باشد. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که زانیولو و دی‌ماریا گزینه‌های جانشینی دیبالا در ترکیب بیانکونری هستند. پائولو دیبالا با اتمام قراردادش از یووه می‌رود و تورینی‌ها باید به دنبال جایگزین او باشند. دی ماریا در سن 34 سالگی همچنان کیفیت بالایی از خود ارائه می‌دهد و البته بنفیکا نیز از بازگشت وی به لیگ پرتغال استقبال کرده و آماده خرید اوست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7880/17/608431/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها