سوپر استار والیبال ایران، فسخ قراردادش با فنرباغچه را تأیید کرد

موسوی: لیگ ترکیه برای من تمام شد


مهری رنجبر/بازی در فنرباغچه و حضور در لیگ والیبال ترکیه برای سیدمحمد موسوی سرعتی‌زن ملی پوش ایران خیلی زود تمام شد. حتی زودتر از اینکه قهرمان فصل مشخص شود. فنرباغچه 4 روز پیش با پیروزی 3-1 مقابل هالک بانک صدرنشین جدول رده بندی، صعودش به نیمه نهایی لیگ ترکیه را با دومی و بدون سرعتی‌زن ایرانی‌اش جشن گرفت. سیدمحمد موسوی که فصل قبل بعد از بازی در لیگ ایتالیا، به ترکیه رفت، جایی که دانیل کاستلانی سرمربی سابق تیم لهستانی‌اش اولشتین سکاندار آن بود. او قراردادش را بست و خوب هم کار کرد حتی شکستگی استخوان روی پایش هم باعث نشد او از آمادگی دور بماند و برگشت زودهنگامش با آمادگی همه پزشکان را هم متعجب کرد. او آماده بود و برای تیمش هم بازی می‌کرد، تا اینکه فنرباغچه برای پوشش ضعف پاسورش با سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران به توافق رسید. این توافق کار سید محمد موسوی را سخت کرد، چرا که تیم‌ها در لیگ والیبال ترکیه محدودیت استفاده از بازیکن خارجی دارند، یعنی در هر بازی اجازه استفاده از 3 بازیکن خارجی وجود دارد. در این شرایط سرعتی‌زن ملی پوش ایرانی کمتر بازی نصیبش می‌شد و همین مسأله برایش اذیت‌کننده شده بود. او پیش از این در مصاحبه با «ایران» گفته بود:«محدودیت بازیکن خارجی شرایط را کمی سخت کرد، چرا که به من بازی کمتری می‌رسد، در حالی که آماده آماده ام. اما چاره‌ای نیست و کاری است که شده، چرا که پاسور تیم شرایط خیلی خوبی نداشت و باشگاه مجبور شد پاسور اضافه کند.»
این حرف او شاید نشان می‌داد که خسته شده اما کسی فکرش را هم نمی‌کرد، بهترین مدافع وسط دنیا تاب نیاورد و قید قهرمانی با فنرباغچه در لیگ ترکیه را بزند. اما این اتفاق افتاد. چهار روز پیش خبر فسخ قرارداد سید محمد موسوی با فنرباغچه سوژه شد اما مدیر برنامه‌هایش آن را شایعه دانست. وسه‌شنبه شب صفحه اختصاصی باشگاه فنرباغچه در پستی رسماً خبر جدایی سید را تأیید کرد. فنرباغچه با تشکر از سید در صفحه رسمی‌اش نوشت: «سید محمد موسوی تا پایان فصل با فنرباغچه قرارداد داشت اما این قرارداد با توافق طرفین فسخ شد. ما از او به خاطر همه تلاش‌هایش تشکر کرده و برایش در تیم آینده‌اش آرزوی موفقیت می‌کنیم.» سید محمد موسوی بعد از جدایی اش به دوبی رفت تا در جام رمضان به‌نام تورنمنت ناس برای تیم امپراطور بازی کند. او که این روزها در دوبی است به خبرنگار«ایران»
می گوید:«به دلیل اینکه مدتی روی نیمکت نشستم و شرایط برایم سخت بود، از باشگاه خواستم قراردادم را فسخ کنم. بنابراین برای من لیگ ترکیه تمام شد و ازاین لیگ خارج شدم.» او درتورنمنت ناس برای تیم امپراطور بازی می‌کند:«من 10 -12 روز برای تیم امپراطور در تورنمنت ناس بازی می‌کنم. تیمی که 4 سال است قهرمان لیگ امارات است و به جز من 4 بازیکن ایتالیایی، یک برزیلی و یک بلغارستانی دارد.»سوپراستار والیبال ایران برای فصل جدید پیشنهاد دارد: «این فصل که دیگر برای همه کشورها به آخر رسیده است. اما برای فصل جدید پیشنهاداتی دارم که با بررسی آنها بهترین را انتخاب می‌کنم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7880/18/608432/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها