کدال‌نگر


کدام نماد‌ها امروز به مجمع می‌روند؟

گروه اقتصادی/ براساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، امروز، پنجشنبه 18فروردین 1401، یک نماد بورسی مجمع خود را برگزارخواهد کرد. بر این اساس امروز شرکت پالایش نفت شیراز (نماد: شراز) مجمع خود را با موضوع تصمیم‌گیری در مورد افزایش سرمایه، برگزار خواهد کرد.
افزایش 971درصدی سرمایه «شراز»
این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ 102میلیارد تومان به یک هزارو 100میلیارد تومان (معادل 971) درصد افزایش دهد. طبق گزارش توجیهی افزایش سرمایه منتشر‌شده در سایت کدال، این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌های شرکت و به هدف بازیافت مخارج سرمایه‌ای انجام شده و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، انجام خواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است که شرکت دو پروژه ایزومریزاسیون و واحد تصفیه هیدروژنی نفت گاز را در دست اجرا دارد که این دو پروژه به ترتیب 37 و 32درصد پیشرفت داشته‌اند.

«وسرمد» در مورد پرداخت خسارت میلیاردی شفاف‌سازی کرد

گروه اقتصادی/ مدیرعامل شرکت بیمه سرمد با نماد (وسرمد) خبرداده است که مبلغ ۶۳۲ میلیارد ریال از حساب‌های شرکت در تاریخ ۸ فروردین ماه سال‌جاری برداشته شد.
یعقوب رشنوادی در توضیح علت این برداشت اعلام کرده است که پیرو رأی صادره، شرکت متبوع وی مبلغ 74 میلیارد تومان (با احتساب 100 میلیارد ریال خسارت علی‌الحساب پرداختی و با وجود ارائه لوایح اعتراضی از سوی شرکت) باید پرداخت کند.وی، اذعان داشته که سهم شرکت متبوع وی از کل مبلغ قابل پرداخت (با لحاظ قراردادهای اتکایی و سهم سایر شرکت‌های بیمه‌گر)، 14 میلیارد تومان است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7880/10/608530/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها