جدال پیکان و نصر فردیس برای قهرمانی در فوتسال زنان

تازه واردهای لیگ به‌دنبال جام


پریسا غفاری / دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال زنان فردا به میزبانی باشگاه پیکان در سالن الغدیر برگزار می‌شود. تیم نصر فردیس که با مجموع 9–2 تیم ملی حفاری را در دو مسابقه رفت و برگشت شکست داده به تهران آمده است تا به مصاف پیکان برود. شاگردان نیلوفر اردلان هم دیروز به سختی با نتیجه 2-1 از سد مس رفسنجان در نیمه نهایی گذشتند تا فینالیست شوند. اما فارغ از نام‌های دو باشگاه هر دو تیم ستاره‌هایی را در خود دارند که می‌توانند به جذابیت‌های این دیدار اضافه کنند. البته این مسابقه یک نکته مثبت دیگرهم برای علاقه‌مندان فوتسال دارد و آن این است که فرشته کریمی لژیونر کشورمان که مدتی بود در لیگ ایران بازی نمی‌کرد با تیم پیکان به میدان می‌رود. هرچند نیلوفر اردلان، سرمربی تیم پیکان می‌گوید: «ما با او قرارداد بستیم البته حرف و حدیث‌هایی بود مبنی بر اینکه او نمی‌تواند بازی کند به همین دلیل از فدراسیون و سازمان لیگ استعلام گرفتیم. به خاطر تعطیلات جواب استعلام زمان برد اما روز گذشته جواب آن به دست باشگاه رسید و اینکه کریمی مشکلی برای بازی ندارد اما اینکه آیا قرار است در فینال بازی کند یا نه به وضعیت او با باشگاه بستگی دارد.»
این مربی همچنین درباره وضعیت لیگ امسال و همین‌طور حضور در فینال، صحبت می‌کند: «من به شخصه این نوع برگزاری لیگ را دوست ندارم. به نظرم جذابیت لیگ زمانی است که در طول فصل قهرمان مشخص شود. امسال لیگ در ۲ گروه برگزار شد و همان طور که دیدید ما در گروه متفاوتی قرار داشتیم که ۴ تیم از گروه ما به مراحل مختلف صعود کردند.» اردلان حریف فینالیست را هم تیم حرفه‌ای می‌داند: «نصر فردیس تیمی حرفه‌ای با کادری مجرب و بازیکنانی خوب است. باتوجه به اینکه هر دو تیم اولین حضورشان را در لیگ تجربه می‌کنند علاقه‌مند هستند تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند بنابراین بازی سختی خواهد بود.» سرمربی پیکان با اشاره به حمایت‌های مدیران باشگاه پیکان تأکید می‌کند: «ما تا الان ۷۰ درصد قراردادمان را گرفته‌ایم و پیکان از نظر سخت‌افزاری امکانات خوبی فراهم کرد. مشکلی نداشتیم و از این بابت از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم، امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.»
فاطمه شریف، سرمربی تیم فوتسال نصر فردیس که گلزنان قهاری را در اختیار دارد و درون دروازه‌اش هم گلر مطمئنی چون فرزانه توسلی حضور دارد، در خصوص حریف فینالیستش می‌گوید: «پیکانی‌ها در طول فصل نشان داده‌اند که تیم قدرتمندی هستند و رحم به حریفان خود نمی‌کنند. بازیکنان و دروازه‌بان خوبی هم دارند و این مسابقه می‌تواند جذاب‌ترین مسابقه لیگ باشد. به نظرم هر تیمی که تمرکز خود را در طول بازی حفظ کند قادر به کسب نتیجه است. ما باید در خانه حریف امتیاز لازم را کسب کنیم تا درخانه کار راحت‌تری داشته باشیم.» نصر فردیس همچنین ۲۵ فروردین در کرج میزبان پیکان است. سرمربی فردیس بیان می‌کند: «تمرینات خوبی را در این دو هفته پشت سر گذاشته‌ایم و می‌آییم تا در اولین حضور جام را در خانه حفظ کنیم. امیدوارم شاگردانم بهترین بازی را در هر دو مسابقه ارائه دهند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7880/15/608534/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها