راستینه: خواب آشفته رئیس معزول برای بازگشت به فدراسیون تعبیر نمی‌شود


احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگى مجلس درخصوص اتفاقات مسابقه ایران و لبنان در مشهد اظهار داشت: «بدون تردید یک پیروزى شیرین و موفقیت ارزشمند براى فوتبال ایران رقم خورده اما این اتفاق را به کام مردم تلخ کردیم. به اعتقاد من، این امکان وجود داشت که کار در این بازى به درستى مدیریت شود و چنین حوادثى روى ندهد. از سویى بعضى‌ها در فضاى مجازى به دنبال سوء استفاده از این اتفاق بودند. اگر این بازى به درستى مدیریت مى‌شد، شاهد هیچ حاشیه و اتفاقى نبودیم. در حاشیه برگزاری دیدار ایران و لبنان شاهد مصاحبه‌های حاشیه‌ساز برخی غیرمسئولان بودیم. قرار بوده این مسابقه بدون تماشاگر برگزار شود و مى‌گویند فدراسیون هم با برگزارى بازى با تماشاگر مخالف بوده است. سؤال این است چه کسى گفته بازى با تماشاگر برگزار شود؟ اگر چنین تصمیمى اتخاذ شده باید به مقدمات آن فکر شود. این تصمیم با توجه به زمان کم باقیمانده تا مسابقه کارشناسى نبود و اشکال کار در تصمیمات عجولانه بدون برنامه‌ریزی است.»
راستینه در گفت‌وگو با فارس افزود: «در فضای مجازی انعکاس می‌‌دهند که یک آقایى که قبلاً رئیس فدراسیون بوده، حالا خوشحال شده و مى گوید این به خاطر رفتن من است. مى‌نشیند و مى‌گوید بزودی من برمى‌گردم اما  اعضای مجمع و همه دغدغه مندان ورزش مى‌دانند او چه فجایعى در فوتبال کشور رقم زد و چه بلایى بر سر فوتبال آورد. بخشى از موضوعات و این هیاهو هم کار همین آقایان است که مى‌خواهند براى خودشان تبلیغ کنند. این آقا یک دروغ بزرگى مى‌گفت که اگر تا 10 اسفند ۱۴۰۰ اصلاح اساسنامه تصویب نشود، تعلیق مى‌شویم و همه دیدند دروغ مى‌گوید. فیفا برای قوانین داخلی کشورها احترام قائل بود. براى همین مى‌گوییم صلاحیت نداشت و مطمئن هستیم مجمع که دلسوز فوتبال کشور هستند اجازه بازگشت حاشیه به فوتبال را نخواهند داد و خواب آشفته رئیس معزول فدراسیون فوتبال بدون تعبیر است. رئیس فدراسیون  نباید در تقابل با کشور و قوانینش باشد.»
علاوه بر این محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص عزل موقت عزیزی خادم و شایعه بازگشت او به ریاست فدراسیون گفت: «فوتبال رئیسی داشت که برابر هیچ‌کس پاسخگو نبود و هیأت رئیسه در این بخش کار بزرگی کرد که نباید فراموش شود. هیأت رئیسه برابر انحراف ایستاد.» او با اشاره به اتفاقات تلخ ورزشگاه مشهد در حاشیه بازی تیم ملی مقابل لبنان هم تأکید کرد: «بدون تردید اتفاق تلخی در این بازی رخ داد که حاصل سهل‌انگاری بود. اگر اهمال یا سهل‌انگاری در دیدار ایران و لبنان صورت گرفته، باید به آن رسیدگی و حتی عذرخواهی و دلجویی شود. وظیفه همه ما، حفاظت از حرمت و کرامت بانوان ایران اسلامی است که باید در تمامی حوزه‌ها به آن توجه شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7880/15/608535/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها