خبر در خبر


مهر- علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای پشتیبانی و تسهیل تردد دریایی بخشی از هواداران تیم‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، امکانات و ظرفیت‌های خوبی در بنادر جنوبی فراهم است. برنامه‌ریزی شده تا ترمینال مسافری استاندارد و مجهزی در‌ شأن مردم ایران و میهمانان در بوشهر راه‌اندازی شود.

ایرنا - توحید دلاور قوام، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: در تلاشیم تا خلخال را به‌عنوان شهر ملی جاجیم معرفی و با ثبت خلخال به‌عنوان شهر ملی جاجیم، گام اساسی در ایجاد اشتغال روستایی این شهرستان برداریم.

ایسنا- محمدعلی حسین‌پور، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان تهران گفت: متأسفانه تالاب بندعلیخان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تالاب‌های استان تهران و زیستگاه مناسب پرندگان مهاجر، به‌دلیل کاهش نزولات آسمانی و تأمین نشدن حقابه تالاب، در سال ۱۴۰۰ قابلیت میزبانی پرندگان را نداشت به‌طوری‌ که این موضوع باعث کاهش چشمگیر جمعیت مورد سرشماری شده نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته شد.

ایرنا - محسن اسماعیلی، مدیر موزه نفت‌سوزهای کرمان با اشاره به رایزنی با ستاد مرکزی تهران گفت: این موزه بزودی و ظرف هفته‌های آینده بازگشایی می‌شود و برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص تعطیلی مطلق و تغییر کاربری موزه صحت ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7884/24/609161/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها