23:30 امشب؛ بایرن مونیخ – ویارئال

شگفتی‌سازی زیردریایی کامل می‌‌شود؟



گروه ورزشی/ بایرن مونیخ برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپابه سد محکمی مثل ویارئال برخورد کرده است. زمانی که قرعه مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شد، بسیاری به یک صعود آسان برای بایرن فکر می‌‌کردند اما حریف اسپانیایی معادلات را دست کم در بازی رفت، کاملاً به هم زد. ویارئال پس از آنکه در بازی رفت با ارائه یک بازی کاملاً برتر با یک گل به برتری رسید به باواریا سفر کرده تا رو در روی غول فوتبال آلمان قرار گیرد.تک گل آرنو دانجوما در بازی رفت شاگردان اونای امری را به یک برد مهم رساند اما حفظ این برتری در آلیانس آر‌نا اصلاً کار آسانی نیست. بسیاری از طرفداران ویارئال بر این باورند که نتیجه بازی رفت باید سنگین‌تر می‌شد. تیم امری فرصت‌های زیادی را در آن مسابقه از دست داد و جرارد مورنو یک بار توپ را به تیر زد و یک بار هم دروازه خالی بایرن را نتوانست از میانه زمین و روی اشتباه مانوئل نویر باز کند.
مردان یولیان ناگلزمان در بازی اخیر خود برابر آگسبورگ با پنالتی دقیقه 82 روبرت لواندوفسکی پیروز شدند. آنها از سال 2017 در خانه حریفان در لیگ قهرمانان شکست نخورده بودند، و باخت برابر ویارئال اعتماد به نفس‌شان را کاهش داده است.
بایرن همچنین از فصل 15-2014 تاکنون نشده که در بازی رفت شکست بخورد و در بازی برگشت آن را جبران کند. هر چهار باری هم که آنها پس از شکست در دیدار رفت حذف شده‌اند مقابل تیم‌های لالیگا بوده است. بایرن و ویارئال تنها یک بار در آلیانس آر‌نا به مصاف هم رفته‌اند که در مرحله گروهی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان بود و بایرن با نتیجه سه بر یک پیروز شد.
آلفونسو دیویس در بایرن سرانجام به میادین برگشت، و لوکاس هرناندز هم بهبود یافته و می‌تواند بازی کند. نیکلاس زوله دچار بیماری است، و ناگلزمان باید با نبود بونا سار، کورنتن تولیسو و اریک ماکسیم شوپو-موتینگ کنار بیاید. البته این بازیکنان اگر آماده بودند هم در ترکیب قرار نمی‌گرفتند.در بازی با آگزبورگ، سرژ گنابری 45 دقیقه بی‌اثر بود و به این ترتیب کینگزلی کومان در ترکیب قرار خواهد گرفت. در ویارئال هم آلبرتو مورنو غایب بلندمدت است و بولایه دیا همچنان مشکل عضلانی دارد. اونای امری در بازی اخیر با اتلتیک بیلبائو 11 تغییر در ترکیب اصلی داشت و به همه بازیکنانی که در بازی رفت به میدان رفته بودند استراحت داد. دانجوما، مورنو، جیووانی لوسلسو، دنی پارخو، و رائول آلبیول به ترکیب ویارئال برخواهند گشت.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7884/17/609233/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها