سوژه


درگیری جدید  بازیکن جنجالی منچستریونایتد

میسون گرینوود بازیکن انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد که به خاطر متهم بودن به ضرب و شتم و آزار جنسی نامزدش به دردسر افتاده است، باز هم در متن یک اتفاق جنجالی قرار گرفت. او که از ماه ژانویه در پی شکایت نامزدش دیگر جایی در تمرینات و بازی‌های منچستریونایتد نداشته است، روز یکشنبه در مکانی حضور یافت که تعدادی از هواداران هم آنجا حضور داشتند و هو شدنش از سوی آنها این بازیکن انگلیسی را عصبانی کرد. در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکن 20 ساله شیاطین سرخ، کسی که منتظر صدور حکم نهایی پرونده‌اش از سوی دادگاه است، با یک فرد که بر سرش فریاد می‌زند و الفاظی توهین‌‌‌آمیز به کار می‌برد، برخورد می‌کند. در این کلیپ که ظاهراً در رستوران ایتالیایی سن‌کارلوی شهر منچستر گرفته شده است، گرینوود که با یک تیشرت سفید و کلاه لبه دار در حال حرف زدن با یک فرد دیگر است، پس از هو شدن از سوی هواداری که دارد از او فیلم هم می‌گیرد، به سوی او برمی‌گردد و با تکان دادن دستش به او می‌گوید که دور شود هرچند این اتفاق رخ نمی‌دهد و هوادار خشمگین به اهانتش به او ادامه می‌دهد. مشخص نیست که کلیپ منتشر شده مربوط به چه زمانی است اما طبق ادعای نشریه سان، این کلیپ مربوط به پس از دستگیری گرینوود است. این کلیپ یک روز پس از آن منتشر شد که نشریه سان اعلام کرد طی چند روز آینده حکم نهایی گرینوود اعلام خواهد شد. گرینوود پس از شکایت نامزدش از او و متهم شدن به آزار این زن انگلیسی، سه شب بازداشت بود و بعد از آن هم به قید وثیقه آزاد بوده است. او از آن زمان سعی کرده که کمتر در انظار ظاهر شود اما انتشار کلیپ جدید دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. در همین حال خبر رسیده که پلیس نتیجه تحقیقات خود درباره ماجرای درگیری گرینوود و نامزدش را به دادستانی ارائه کرده است.

درک کویت با بوکس برمی گردد

درک کویت، ستاره سابق لیورپول، اولین دیدارش به‌عنوان یک بوکسور را در اواخر سال‌جاری میلادی برگزار خواهد کرد. کویت هلندی چهار سال پس از خداحافظی از دنیای فوتبال تصمیم گرفته که حضور در ورزش جدیدی را تجربه کرده و این بار به‌عنوان یک بوکسور به دنیای ورزش برگردد. این بازیکن سابق قرار است در تاریخ 29 اکتبر سال‌جاری میلادی در دیداری که به رقابت سلبریتی‌ها معروف است، دستکش‌های بوکس خود را به دست کرده و وارد رینگ شود. مذاکرات برای مشخص کردن رقبای احتمالی همچنان ادامه دارد اما حضور این بازیکن با 104 بازی ملی در ترکیب تیم ملی هلند برابر سلبریتی دیگری که او هم پیش‌زمینه‌ای از حضور در رینگ بوکس نخواهد داشت قطعی است. آنها در ماه‌های پیش رو جلسات تمرینی با تیم‌ها و مربیان حرفه‌ای را برگزار خواهند کرد تا به‌صورت کامل برای انجام این بازی آماده شوند. کویت درباره حضور در این مبارزه گفت:«البته که من از فوتبال می‌آیم و دلم برای کمی تنش تنگ شده است. این بازی شبیه به بازی‌های تیم ملی فوتبال هلند است، از اعماق وجودم خوشحالم اما کشمکش سالمی با خودم دارم.»

تن هاخ مشتری جدید پیدا کرد

لایپزیگ با جدیت خاصی در تلاش است تا اریک تن هاخ را به خدمت بگیرد. مدیریت باشگاه لایپزیگ آلمان به‌دنبال در اختیار گرفتن اریک تن هاخ، سرمربی موفق آژاکس آمستردام و گزینه مورد نظر منچستر یونایتد برای فصل آینده است و وضعیت این مربی را تحت نظر دارد. تیم آلمانی به‌دنبال پیشی گرفتن از مدیران منچستر یونایتد در این زمینه است. اخیراً مقامات لایپزیگ در حالی با نمایندگان تن هاخ جلسه داشتند که این سرمربی فاصله چندانی با نیمکت منچستریونایتد ندارد. تن هاخ در هفته‌های گذشته شرایط خود را با مسئولان باشگاه منچستر یونایتد
در میان گذاشته است. لایپزیگ که در اواسط فصل جاری با جسی مارش قطع همکاری کرد، در ادامه سراغ دومنیکو تدسکو رفت و اتفاقاً مسیری صعودی را در پیش گرفت. اگرچه تدسکو تا سال 2023 با لایپزیگ قرارداد دارد، فرصت همکاری با تن هاخ آنقدر جذاب است که آنها را به تجدید‌نظر در مورد آینده‌شان وادار کند. گفته می‌شود لایپزیگ قرارداد بلند مدت جذابی را به تن هاخ پیشنهاد داده و حاضر است رقم درخواستی آژاکس برای فسخ قرارداد او را بپردازد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7884/17/609236/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها