روایت اهالی رسانه از دیدار صمیمانه با رئیس جمهور


ده‌ها تن از مدیران، سردبیران و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها که برای افطار روزه‌‌شان میهمان رئیس جمهور بودند از فرصت این میهمانی برای بیان بی‌واسطه نظرات و دغدغه‌هایشان بهره گرفتند. بعضی از اصحاب رسانه هم در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی یا در گفت‌و‌گو با سایت‌های خبری به روایت محتوا و حواشی دیدارشان با آیت‌الله رئیسی پرداختند.
از جمله محمد قوچانی، مدیر مسئول مجله «آگاهی نو» و سردبیر سابق روزنامه سازندگی که در صفحه اینستاگرامی‌اش نوشت: «به آقای رئیسی گفتم گرچه به شما رأی نداده‌ام، اما آرزوی تحقق سه گام اساسی در این دولت را داریم». قوچانی از اصلاح نظام انتخاباتی کشور با هدف رقابتی‌تر شدن انتخابات، تحقق سیاست خارجی مستقل و حل شکاف‌های رو به تزاید اجتماعی به عنوان سه موضوعی که در دولت سیزدهم به تحقق‌شان دلبسته است اشاره کرد و افزود: «به آقای رئیسی گفتم نشست‌های شما یک سنت حسنه در دولت‌هاست و جنابعالی دارای سعه صدر بالایی هستید. شما سرمایه‌های سیاسی بالایی دارید برای اولین‌بار است که آقایان شریعتمداری و دعایی در کنار هم قرار می‌گیرند و این از اجماع سیاسی بالای شماست و این قدرت شما از بعد سیاسی ارزشمند است و برای حل مشکلات جامعه مفید به نظر می‌رسد... آقای رئیسی هم خصوصی حرف‌های دلگرم‌کننده‌ای زد... در حاشیه جلسه هم با آقای شریعتمداری که اولین بار بود که به جلسه مدیران مطبوعات می‌آمد شوخی کردیم... «آگاهی نو» را هم به آقای رئیسی هدیه کردم».
حمید رسایی مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی هم در حساب توئیتری‌اش به حواشی این دیدار اشاره کرد و نوشت: «امشب بعد از دیدار مدیران رسانه با رئیس جمهور، وقتی نماز جماعت برپا شد، تصویربرداران متعددی در مقابل صف جماعت ایستاده بودند تا از نماز جماعت تصویر بردارند که آقای رئیسی گفت: ثواب نماز جماعت بیشتره. تصویربرداری لازم نیست، آقایون برید نمازتون رو بخونید».
محمدعلی وکیلی، صاحب‌امتیاز روزنامه ابتکار نیز درباره دیدار اهالی رسانه با رئیس جمهور به «برنا» گفت: «جلسه دیشب جلسه خوبی بود، زیرا این دومین جلسه‌ای است که در فاصله زمانی هشت ماه از استقرار دولت آقای رئیسی با اصحاب رسانه برگزار می‌شود.» او با بیان اینکه «دعوت به گونه‌ای صورت گرفته بود که از هر دو طیف جریان سیاسی حضور داشتند و تقریباً یک حضور متوازنی صورت گرفت»، افزود: «فضای دیدار رئیس جمهور با اهالی رسانه خیلی صمیمی بود. در پایان مراسم رئیس جمهور تقریباً با اکثر مدیران به صورت فردی و با اسم کوچک و صمیمانه یک گپ‌و‌گفتی داشتند، این نشانگر توجه ایشان به حوزه رسانه است».

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7884/2/609245/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها