دیگه چه خبر؟


کشف زمین‌خواری ۱۰ هکتاری در بندرترکمن

 خبر اول اینکه، فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک‌ فقره پرونده زمین‌خواری ۱۰ هکتاری در بندرترکمن خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر با بیان اینکه طی بررسی‌ها مشخص شد متهم بیش از ۱۰۲ هزار متر مربع از اراضی ساحلی شهرستان را تصرف کرده است، افزود: براساس نظر کارشناسی، ارزش زمین‌های مورد نظر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است. متهم پس از دستگیری به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

تکذیب تیراندازی به حوزه قضایی پردیس

 خبر دیگر اینکه،در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در شهرستان پردیس، علیرضا آقاجری با تکذیب انتساب این فیلم به حوزه قضایی شهرستان پردیس گفت: پس از انتشار این فیلم بلافاصله دستورات قضایی لازم به‌منظور بررسی صحت و سقم ماجرا صادر شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اضافه کرد: طی بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که این فیلم با حوزه قضایی پردیس ارتباطی ندارد.

سفیر جدید ایران در عراق معرفی شد

 شنیدیم که،سفیر جدید ایران در عراق تعیین شده است و بزودی به عراق سفر خواهد کرد. به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این خبر، اعلام کرد که محمدکاظم آل‌صادق به عنوان سفیر جدید ایران جانشین ایرج مسجدی می‌شود و بزودی کار خود را آغاز می‌کند.

برزیل برای خرید کود شیمیایی از ایران با امریکا رایزنی می‌کند

 با خبر شدیم که،برزیل در حال انجام رایزنی‌هایی با امریکا با هدف دستیابی به توافقی است که به شرکت‌های آن کشور اجازه می‌دهد از ایران کود خریداری کنند. به گزارش فارس به نقل از وبگاه «مرکو پرس» با گزارش این خبر در روز دوشنبه نوشت شرکت‌های برزیلی با توجه به تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده علیه ایران نگران هستند مبادلات‌شان با ایران با واکنش واشنگتن همراه شود. طبق گزارش این رسانه، دسترسی به کودهای شیمیایی ایران به برزیل امکان خواهد داد وابستگی خود به روسیه در این محصول را کاهش دهد.

نخست وزیر جدید پاکستان:
حامی توسعه تجارت با ایران هستیم

 دست آخر اینکه، شهباز شریف، نخست وزیر جدید پاکستان با تشریح برنامه‌های دولت جدید خود برای تقویت روابط با کشورهای همسایه و منطقه اعلام کرد: از تقویت روابط با کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران بویژه در بخش تجارت حمایت می‌کنیم. به گزارش  ایرنا از صحن علنی مجلس ملی پاکستان، محمد شهباز شریف عصر روز دوشنبه پس از انتخاب به عنوان بیست و سومین نخست وزیر پاکستان طی سخنانی روابط با جمهوری اسلامی ایران را مهم و برادرانه دانست و تأکید کرد: ما از تقویت روابط دوجانبه تجاری پاکستان با ایران حمایت می‌کنیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7884/5/609252/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها