سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد

رشد ۱۴ درصدی تخلیه‌ و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر


میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۱۴درصد افزایش یافت.
میزان تخلیه کالاهای نفتی طی سال ۱۴۰۰ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی ۲۴میلیون و ۸۷۳هزار و ۱۰۴تن بوده و همچنین میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۴۹میلیون و ۵۱۷هزار و ۲۰۷تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۷۴میلیون و ۳۹۰هزار و ۳۱۱تن ثبت شد که حاکی از رشد ۶درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۱۹درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۴درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است. میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی سال ۱۴۰۰ معادل ۷۳میلیون و ۲۵۲هزار و ۳۱۳تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۷میلیون و ۶۹۸هزار و ۴۳تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۱۳۰میلیون و ۹۵۰هزار و ۳۵۶تن بوده است.
میزان بارگیری کالاهای نفتی نیز طی سال گذشته در قیاس با سال ۹۹ رشد ۱۹درصدی و کالاهای غیرنفتی رشد ۷درصدی را تجربه کرده است.
جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در سال گذشته ۹۸میلیون و ۱۲۵هزار و ۴۱۷تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۱۰۷میلیون و ۲۱۵هزار و ۳۵۰تن بوده است. همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۲۰۵میلیون و ۳۴۰هزار و ۶۶۷تن بوده که حاکی از رشد ۱۵درصدی در بخش کالاهای نفتی و رشد ۱۳درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی است.
به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی سال ۱۴۰۰، ‌معادل ۲میلیون و ۲۱۶هزار و ۵۲۴ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری یک میلیون و ۹۷۲هزار و ۵۱۷ TEU طی سال ۹۹، رشد ۱۲درصدی را نشان می‌دهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/11/610394/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها