خبر خوان


تدوین سند آمایش بر اساس ظرفیت استان‌ها

سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این طرح ظرفیت‌های هر استان به تفکیک شهرستان‌ها شناسایی می‌شود و مشخص می‌کنیم در هر شهرستان چه ظرفیت‌هایی وجود دارد و بر اساس آن، اولویت‌ها را مشخص خواهیم کرد.
او با بیان اینکه در این زمینه پروژه‌هایی که موضوعیت دارد شناسایی می‌شود، ادامه ‌داد: فهرست پروژه‌ها در اختیار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارائه نظر قرار می‌گیرد تا به یک سند راهبردی با هم‌افزایی استاندار، نمایندگان و ارکان حاکمیتی برسیم. فاطمی‌امین به اولویت‌های طرح آمایش وزارت صمت اشاره کرد و گفت: احیای واحدهای راکد، فعال‌سازی طرح‌های زیر ظرفیت، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌های ایجادی به ترتیب اولویت‌های ما در این طرح هستند.

بازار پوشاک در اختیار شبکه غیررسمی

مجید افتخاری، عضو هیأت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با بیان اینکه بخش قابل توجه بازار داخل دست تولیدکنندگان نیست، بلکه دست شبکه غیرقانونی و غیررسمی است، گفت:این شبکه غیر قانونی شامل چند بخش است که تا به حال به این شکل نمود پیدا نکرده بود.
بخش اول بساط گستران بودند به طوری که در پایان سال ۱۴۰۰ دستفروشی تبدیل به بساط گستری شد و بستر پیاده‌روها و کنار خیابان از ساعت چهار عصر تا دو شب در اختیار بساط گستران بود. همین حالا هم تعداد بساط گستران در خیابان‌های جمهوری، هفتم تیر، ولیعصر و غیره به قدری زیاد شده که سهم قابل توجهی از بازار را گرفته‌اند. این در حالی است که در سال‌های قبل، دستفروشان فقط یک هفته آخر سال اجازه فعالیت داشتند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/12/610404/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها