اخبار


ستاره بازنشسته تنیس‌، گلف‌باز شد

اش بارتی ستاره تنیس زنان که ماه گذشته در 25 سالگی تصمیم به کنار گذاشتن راکت گرفت و خودش را در این رشته بازنشسته کرد، تصمیم گرفته در رشته‌ای جدید به کارش ادامه دهد. او قرار است در تیم گلف منتخب جهان به کاپیتانی ارنی الس مقابل تیم گلف امریکا به کاپیتانی فرد کاپلز بازی کند. در این بازی نمایشی اما چهره‌های سرشناس دیگری هم حضور پیدا خواهند کرد که شامل پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، هری کین کاپیتان انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام، مایکل فلپس قهرمان شنای المپیک و اسکار دلاهویا قهرمان بوکس حضور خواهند داشت.
 اش بارتی که سابقه ایستادن در رده نخست رنکینگ WTA را هم دارد، با اعلام آمادگی برای حضور در این رویداد به شایعاتی که درباره آینده حرفه‌ای‌اش پس از بازنشستگی از تنیس وجود داشت دامن زد. البته این تنها یکی از چند رویداد نمایشی است که قرار است در آن 23 تن از دیگر مشاهیر ورزش جهان شرکت داشته باشند. اولین بازی از این سری مسابقات نمایشی در ماه ژوئن در شهر نیوجرسی امریکا برگزار خواهد شد و موارد بعد در نقاط مختلف اروپا و وطن بارتی یعنی استرالیا برگزار خواهد شد.

پاری سن ژرمن آرژانتینی‌های خود را می‌فروشد

پاری سن ژرمن قصد دارد در تابستان به مائورو ایکاردی و لئاندرو پاردس دو بازیکن آرژانتینی خود فرصت خروج از باشگاه را بدهد. مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم که اتفاقاً او هم آرژانتینی است این دو را نمی‌خواهد و باشگاه می‌خواهد با فروش آنها به درآمد برسد. آنخل دی‌ماریا هم دیگر بازیکن آرژانتینی است که این تیم را ترک می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/17/610421/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها