تمرکز در لحظات پایانی ما را فینالیست کرد

مظفری: ذوب آهن بدون خارجی هم هماهنگ عمل می‌کند


گروه ورزشی / تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن به ترتیب با شکست تیم‌های شیمیدر و نظم‌آوران سیرجان فینالیست لیگ برتر بسکتبال شدند. رسول مظفری، ملی پوش بسکتبال شهرداری گرگان بعد از راهیابی به فینال می‌گوید: «طبیعتاً جذاب‌ترین زمان بازی‌های لیگ در ایران همین مرحله پلی‌آف است. تیم‌ها در حد توان بهترین خارجی‌ها را جذب می‌کنند تا نتایج مطلوبی کسب کنند که در این فصل اما تیم شیمیدر از همان نیم فصل دوم بایکنان خوب خارجی جذب کرده بود که واقعاً سطح بازی آنها را بالا می‌برد. به نظرم تیم ما و شیمیدر در بحث بازیکن گرفتن در یک سطح عمل کردیم و هر دو تیم قدرت یکسانی داشتند. در مجموع بازی‌های تماشاگر پسندی انجام شد. به نظرم تمرکز ما در لحظات پایانی به آنها غالب شد که ما به برد رسیدیم.»
او درباره سطح داوری‌ها که گاهاً با اعتراض گرگانی‌ها همراه بود، توضیح می‌دهد: «بعد از بازی وقتی باختی هست طبیعتاً برخی اعتراضات و مشکلات هم وجود دارد اما وقتی برد باشد، مسلماً اعتراض هم نیست. شاید اعتراضی هم که صورت گرفته در شرایط سخت بعد از بازی مطرح شده است. البته واقعاً سوت‌ها یک مقدار به نفع آنها بود و گاهاً برخی سوت‌ها هم زود زده ‌شد. در یک صحنه من و محمد با هم بحث می‌کردیم که داور به محمد تکنیکال داد چون فکر کرد به او اعتراض می‌کنیم. البته در بازی سوم که باختیم ما خودمان بد بازی کردیم و در حملات امتیاز نگرفتیم.»
ملی‌پوش بسکتبال به حضور پیاپی خود در نیمه‌نهایی لیگ برتر در چند فصل اخیر، اشاره می‌کند: «فصل قبل که با تیم نفت بودم اتفاقاتی در نیمه‌نهایی افتاد که واقعاً نگذاشتند ما به فینال برسیم. من به بازیکنان تیم هم گفتم که انگیزه بسیار زیادی داشتم تا از این مرحله عبور کرده و به فینال برسیم. تجربه‌های سخت است که عطش یک بازیکن برای کسب موفقیت را بیشتر می‌کند و الان نیز خوشحال هستم که به این مهم دست یافتیم. امیدوارم در فینال نیز موفق شویم.»
مظفری درباره بازی فینال و رویارویی با ذوب‌آهن می‌گوید: «ما در فصل عادی هم دو بازی با هم انجام دادیم که یک برد و یک باخت را به دست آوردیم. آنها تیم بسیار خوبی دارند و از نظر من تیم‌هایی که بازیکن خارجی ندارند هماهنگ‌تر هستند چون راحت‌تر باهم ارتباط می‌گیرند و می‌توانند باهم امتیاز‌گیری کنند. در بازی آخر همه بازیکنان آنها امتیاز گرفته بودند. کار خیلی سختی داریم اما یک هفته زمان فرصت بر نامه‌ریزی را به ما داد تا مثل نیمه‌نهایی خوب کار کنیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/18/610423/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها