جشنواره ورزشی ارتش با ادای احترام به شهدا پایان یافت

همکاری ارتش با 2 وزارتخانه برای مبارزه با چاقی


امیر سرتیپ دوم امیرحسین امیدی بعد از 8 ماه حضورش در سازمان تربیت بدنی ارتش، برنامه جشنواره فرهنگی- ورزشی به مناسبت روز ارتش را تشریح کرد. جشنواره‌ای که به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، کمی متفاوت شد و به جام رمضان رسید.
او ورزش را به گفته فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، فریضه عمومی می‌داند و یک اصل. سرتیپ امیدی و همکارانش امسال جشنواره را به صورت روز شمار به نیروها اعلام کردند؛ روزشماری 10 روزه. او به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «جشنواره فرهنگی، ورزشی ارتش امسال از 21 فروردین همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید امیر صیاد شیرازی شروع و 29 فروردین همزمان با روز ارتش به پایان رسید. جشنواره از روز اول به ترتیب ورزش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ورزش و شهید صیاد شیرازی، ورزش علم اندوزی و ترویج علوم ورزشی، ورزش جانبازان و پیشکسوتان، ورزش و تکریم خانواده، ورزش و ولایتمداری، ورزش وتکریم سربازان و جوانان، ورزش و تندرستی و ورزش و ارتش نامگذاری شد وبرنامه این روزها به دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، ادای احترام به شهید صیاد شیرازی تا برگزاری دوره‌های مربیگری، کارگاه‌های آموزشی، پیاده روی تا مسابقه طناب کشی و نهایت برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال و والیبال و گلباران قبور شهدای گمنام پادگان‌های سراسر کشور ختم شد.»
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، دیروز هم در دیدار با معاونت ورزش آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی وزارت ورزش درباره همکاری و امضای تفاهمنامه برای استفاده از امکانات و همفکری برای گسترش ورزش همگانی و مبارزه با چاقی جمعیت به توافق رسید.امیر سرتیپ امیدی از آغاز اردوی 5 رشته برای رقابت‌های سیزم خبر داد: «ورزشکاران چتربازی، سه‌گانه، قایق‌های بادبانی، پنجگانه و نجات غریق به ترتیب در اردوی کرج، شیراز، دانشگاه امام خمینی، نوشهر و مازندران برای رقابت های قهرمانی ارتش‌های جهان(سیزم) آماده می‌شوند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/18/610427/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها