در دیدار فرماندهان کل سپاه و ارتش مطرح شد؛

دشمن از اخوت بین ارتش و سپاه بیمناک و عصبانی است


گروه سیاسی/ همزمان با ایام گرامیداشت روز ارتش و تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، فرمانده کل سپاه با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی در دیدار با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیشرفت‌های ارتش و سپاه در حوزه پهپادی را بسیار ارزشمند و قدرت ساز توصیف کرد و گفت: ساخت پهپاد با تکنولوژی‌های متعدد آن امروز هم در ارتش و هم در سپاه بسیار چشمگیر است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ارتش امروز یک ساختار دفاعی بسیار محکم برای کشور است، در خصوص رابطه عمیق و دوستانه ارتش و سپاه گفت: دشمن از برادری و وحدت بین ارتش و سپاه بیمناک و عصبانی است لذا همواره روی موضوعات تفرقه‌انگیز بین ارتش و سپاه بسیار متمرکز شده و به طور دائمی در جست‌و‌جوی آن است که نشان دهد یک شکاف و اختلافی بین روابط ما وجود دارد اما غافل از اینکه ما در نیروهای مسلح به واسطه برادری، فرهنگ، دیدگاه و اعتقادات یک خانواده بزرگ هستیم و امروز وحدت نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به واسطه فرماندهی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و حضور فرماندهان مؤمن و متعهد در دو سازمان از جایگاه بالایی برخوردار است و به سبب این همدلی و اتحاد خدا را شاکریم.
توانایی ساخت جنگنده را داریم
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش نیز در این دیدار تأکید کرد: امروز این سطح از وحدت و همدلی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح بسیار شیرین و خوشحال‌کننده است و حضرت آقا خطاب به بنده نسبت به مواضعی که ارتش در قبال سپاه و حمایت از آن دارد بارها تأکید و اشاره فرموده‌اند.
فرمانده کل ارتش در خصوص پیشرفت‌های دفاعی و تحقیقاتی در ارتش گفت: خودکفایی در ارتش بویژه در نیروی هوایی سابقه طولانی دارد و از زمان شهید ستاری بنای خوبی در مجموعه اوج نیروی هوایی گذاشته شد و به دلیل فرهنگ خوب هوانوردی و زیرساخت‌های خوب و محکمی که وجود دارد می‌توانیم به جرأت بگوییم که توانایی ساخت جنگنده را داریم. ارتش همچنین در حوزه ساخت بالگرد و قطعات آن پیشرفت‌های خوبی داشته که سیر تکاملی آن همچنان ادامه دارد.
سرلشکر موسوی در حوزه تبادل دانشجو بین ارتش و سپاه گفت: با توجه به موجودیت و فعالیت مراکز علمی و دانشگاهی از جمله دانشگاه‌های افسری در هر دو ارگان می‌توانیم تبادل دانشجو داشته باشیم به نحوی که برخی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های افسری سپاه در ارتش مشغول به خدمت شوند و برخی دانشجویان ارتش نیز در ساختار سپاه فعالیت کنند و این می‌تواند به تقویت و استحکام ساختار دفاعی و نظامی کشور و رابطه عمیق این دو ارگان کمک کند.
در پایان این دیدار طرح سپهبدهای اخلاص که مزین به تمثال سپهبدهای شهید سید محمدولی قرنی، علی صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی است از سوی فرمانده کل ارتش به سردار سلامی اهدا شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/5/610508/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها