اخبــــــار


در جلسه شورای عالی فضای مجازی مطرح شد
بازنگری وظایف و اختیارات مرکز ملی فضای مجازی و کمیسیون‌های مربوطه

در جلسه شورای عالی فضای مجازی در رابطه با بازنگری وظایف و اختیارات مرکز ملی فضای مجازی تصمیماتی اتخاذ شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، شورای عالی فضای مجازی روز گذشته با حضور رؤسای قوا و به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
در این جلسه موضوع بازنگری وظایف و اختیارات مرکز ملی فضای مجازی و کمیسیون‌های مربوطه با توجه به تحولات فضای مجازی و توسعه آن در کشور در دستور کار قرار گرفت و در این رابطه تصمیماتی گرفته شد.

پیام تسلیت رئیس جمهور
 رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت آقای حاج عینعلی میرزایی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مهدی، فرشته و مریم میرزایی، این مصیبت را به مردم شریف استان ایلام و خانواده آن جانباز سرافراز تسلیت گفت.
آیت‌الله رئیسی در این پیام آورده است: این دلاور عرصه صبر و استقامت، عمری داغ فراق سه فرزند دلبند خود را که در بمباران هوایی اسفند ۱۳۶۶ در آبدانان به شهادت رسیدند،  همراه با رنج ناشی از جراحات جانبازی تحمل کرد و عمر پربرکتش را وقف خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت کرد.
رئیس جمهور در این ایام پربرکت از درگاه خداوند برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت کرد.

چهارمحال و بختیاری مقصد سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور

جلسه هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری عصر دیروز (سه‌شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
محمد مخبر در این جلسه با اشاره به تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری، بر لزوم افزایش و تخصیص کامل و صددرصدی این اعتبارات در این استان تأکید کرد و گفت: بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از نیازهای اساسی استان‌های سراسر کشور است چراکه امروز بخش گسترده‌ای از کسب و کارها و نیازهای مردم مبتنی بر فناوری اطلاعات و وابسته به اینترنت است.
در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار چهارمحال و بختیاری، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفت، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز حضور داشتند، پروژه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین توافق‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و دستگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری بر سر نحوه اجرا، زمانبندی و اعتبارات مورد نیاز عملیاتی شدن طرح‌های اولویت دار برای توسعه و ارتقای جایگاه استان و جبران کاستی‌ها صورت گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7891/2/610515/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها