خبر در خبر


 ایرنا- «مهدی ایزدی» سرپرست اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از صدور ۷۵۰ پروانه بهره‌برداری برای تأسیسات گردشگری مازندران در سال گذشته خبر داد.

 ایسنا- «صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در استان‌های مختلف و آسمان غبار آلود نوار غربی کشور خبرداد.

 ایرنا- «جبرئیل نوکنده» رئیس موزه ملی ایران، گفت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از موزه پیش از دست زدن به اشیای مخزن از امین‌اموال پروتکل‌های آن را پرسید و دست‌کش پوشید و سپس آنها را لمس کرد.

 ایسنا- «احمد کارگران» مدیر هنری خانه جری پولاک گفت: خانه جری پولاک به‌عنوان یک گالری پذیرای هنرمندانی است که در زمینه فرهنگ و آداب منطقه جنوب و همچنین فرهنگ دریانوردی کارهای پژوهشی انجام می‌دهند.

 ایرنا- «حسن رمضانی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: مرمت و بازسازی ساختمان ارگ کلاه فرنگی از بناهای تاریخی شهر بیرجند ادامه دارد تا به‌زودی برای بازدید عموم به‌طور کامل بازگشایی شود.

 ایرنا- «اسدالله عباسی» استاندار گیلان به فعالیت های آغاز شده در سایت سراوان اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال ورود زباله خام جدید به سراوان متوقف خواهد شد.

 ایرنا- «محمد گیلانه» رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان رزن گفت: کشت‌های زیر پلاستیکی و جمع‌آوری نکردن پلاستیک‌ها پس از برداشت محصول در این شهرستان به آفتی برای محیط‌ زیست تبدیل شده است.

 ایسنا- «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با اشاره به اینکه امسال دومین سال خشکسالی است، اظهار کرد: در هفته‌های اول اردیبهشت ممکن است که میزان بارندگی‌ها مناسب باشد ولی کمبود آب را جبران نمی‌کند.

 ایرنا- «مهری اثنی عشری» مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران گفت: زمانی که تنش آبی در کشور رخ می‌دهد معمولاً بخش کشاورزی، شرب و صنعت در اولویت تأمین حقابه قرار می‌گیرند اما متأسفانه با‌وجود تأکید قانون، تالاب‌ها در این روند در آخرین رده اولویت هستند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7892/24/610614/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها