رقابت در صدر جدول لیگ‌برتر فوتبال زنان فشرده‌تر شد

فرار معجزه‌وار سیرجانی‌ها از شکست


پریسا غفاری/ هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال زنان با گریز شگفت‌انگیز از شکست توسط شهرداری‌سیرجان همراه شد و خاتون‌بم فرصت یک پیروزی بزرگ را از دست داد. مهم‌ترین مسابقه این هفته با تساوی شهرداری‌سیرجان برابر شهرداری‌بم در دربی کرمان به پایان رسید.
در این دیدار شهرداری‌سیرجان در ورزشگاه امام‌علی(ع) میزبان خاتون‌بم بود. شکست برابر سپاهان سبب شده بود سیرجان نیاز مبرمی به پیروزی داشته باشد تا وضعیت جدول را بار دیگر به سود خود تغییر دهد اما اتفاقات نیمه دوم، این تیم را از هدفش دور کرد.
گل شوکه‌کننده زهرا قنبری مهاجم کهنه‌کار خاتون‌بم در آغاز نیمه دوم، آب سردی بر پیکره سیرجانی‌ها بود و اوضاع برای این تیم زمانی بدتر شد که سمانه چهکندی‌وینگر مشهدی تیم  خاتون، دومین گل را هم به ثمر رساند. با وجود این، شهرداری‌سیرجان تیمی نشان داد که تا آخرین دقایق و ثانیه‌ها تسلیم نمی‌شود.
درحالی که به نظر می‌‌رسید خاتون با این برد در حال برداشتن یک گام بلند به سوی قهرمانی است سیرجان همه چیز را عوض کرد. ملیکا متولی که می‌‌توان او را گلزن‌ترین مدافع فوتبال زنان ایران دانست، بازهم در نقش گلزن ظاهر شد و با یک گل دیرهنگام در وقت تلف شده اختلاف را به حداقل رساند. به نظر می‌‌رسید گل او همان کارکرد بازی با سپاهان را داشته باشد.
در آن بازی نیز متولی با گلزنی در دقایق پایانی تنها فاصله را کم کرد و نتوانست مانع شکست سیرجانی‌ها شود، ولی این‌بار اوضاع فرق می‌‌کرد لحظه گریز از شکست در آخرین ثانیه‌ها برای شهرداری‌سیرجان فرا رسید؛ جایی که شبنم بهشت، ستاره باتجربه و تأثیرگذار شهرداری‌سیرجان بازی را به تساوی کشاند و دو امتیاز را از جیب مرضیه جعفری بیرون آورد.
گرچه تساوی، نتیجه‌ای نبود که شهرداری‌سیرجان از ابتدا خواهان آن بود، اما متوقف کردن تیم صدرنشین آن‌هم با این بازگشت دراماتیک یک تساوی دلنشین برای سیرجانی‌ها بود. شهرداری‌سیرجان با این تساوی ۳۸امتیازی شد و پشت‌سر خاتون‌بم با ۴۰امتیاز در رده دوم ایستاد. سپاهان هم با ۳۷امتیاز سوم است.
 در سایر بازی‌ها تیم‌های ملوان بندرانزلی، نماینده البرز، سپاهان، ذوب‌آهن و پالایش گاز ایلام مقابل حریفان‌شان صاحب برتری شدند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7892/15/610684/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها