خبر در خبر


ایرنا- «سید عبدالله میرابراهیمی» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه تا پایان شهریورماه سال‌جاری دفن زباله نزدیک صفر خواهد شد، گفت: روزانه به‌صورت متوسط ۷۰۰ تن زباله و پسماند خانگی در قم تولید و به سایت مخصوص دفع زباله البرز منتقل می‌شود.
ایسنا- «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: مطالبه جدی ما از دولت اختصاص بودجه ویژه محیط‌ زیستی برای حل معضلات زیستی و آلایندگی‌های به وجود آمده در سطح استان بویژه شهرستان آبیک است تا این منطقه‌ از مظلومیت خارج شود.
ایرنا- «امید سقلی» فرماندار شهرستان گمیشان در خصوص آخرین وضعیت تالاب بین‌المللی گمیشان اظهار داشت: بخش زیادی از این تالاب خشک است و استمرار این رویه برای شهرستان و استان خطرساز خواهد بود.
تسنیم- «مجتبی ذوالجودی» سرپرست معاونت محیط‌ زیست دریایی سازمان محیط‌ زیست گفت: اگر واقعاً ساخت مارون ۲ باعث شود حقابه شادگان تأمین شود ممکن است مجوز نهایی ساخت سد صادر شود اما در غیر این صورت از ساخت سد جلوگیری می‌کنیم.
ایسنا- «سهراب بناوند» مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از آغاز فاز سوم مرمت بافت تاریخی لافت خبر داد.
تسنیم- «علی بیت‌اللهی» عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه آب شرب (آب‌های ذخیره شده در سدها و مخازن) بسیاری از کلانشهر‌ها کاهش یافته است، فشار بر منابع آب زیرزمینی بیشتر شده و فرونشست تشدید می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7896/17/611224/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها