بازی دوم مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال

فینال جذاب می‌شود؟


پریسا غفاری/  سری دوم بازی فینال امروز برگزار می‌شود و دو تیم ذوب آهن و شهرداری گرگان بار دیگر در آزادی رودرروی هم قرار می‌گیرند. مسابقه‌ای که برای ذوبی‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که باید باخت 64- 72 در بازی نخست را جبران کنند و بازی را به تساوی یک - یک بکشانند وگرنه گرگانی‌ها در صورت برد اجازه نمی‌دهند فینال به بازی‌های چهارم و پنجم بکشد و احتمالاً کار را در مصاف سوم یکسره می‌کنند.
فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از بازی اول گفت: «زمان‌هایی در مهار پری پتی خوب عمل نکردیم و نتیجه را واگذار کردیم.»
او درباره شرایط بازیکنانش هم توضیح داد: «بعد از بازی سیرجان در نیمه نهایی، هفت بازیکن آسیب دیده داشتیم. این بازیکنان با تلاش خود و پزشکان توانستند به این بازی برسند؛ اما مصدومیت سجاد شدید است و کامل خوب نشده است. همه بازیکنان ما با دل و جان بازی کردند و من فکرم می‌کنم یک جاهایی شاید اگر روند بازی خود را حفظ می‌کردیم نتیجه فرق می‌کرد.» سرمربی ذوب آهن درباره بازی دوم فینال نیز بیان کرد: «مسابقه اول به اتمام رسید و در بازی بعد همه چیز از صفر شروع می‌شود. امروز قطعاً بازی متفاوتی انجام می‌دهیم. اگر سجاد مشایخی به ترکیب تیم ملحق شود و بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم قطعاً عملکرد متفاوتی در دیدار دوم و دیدارهای بعد از آن خواهیم داشت. در هر صورت با ریکاوری برای امروز آماده شدیم.»
ولی مهران حاتمی که بواسطه درخشش دوباره پری پتی آن‌هم بعد از فراز و نشیب‌هایی که تیمش در بازی داشت، توانست از سد ذوب‌آهن بگذرد با تشکر از بازیکنانش بیان کرد: «بازیکنان ما در زمان‌هایی از مسابقه، خوب بازی کردند و جاهایی هم اشتباه داشتیم. امیدوارم بازی بعد جبران کنیم. در مورد افزایش اختلاف در کوارتر سوم باید بگویم من مربی هستم و فقط به بردن فکر می‌کنم. «او درباره برد با عملکرد خوب پری پتی افزود: «ما ۱۶ بازیکن داریم و همه می‌توانند به برد تیم کمک کنند.»حاتمی در خصوص بازی دوم تیمش برابر ذوب‌آهن هم تأکید می‌کند: «دیدار بعدی هم مثل همین بازی است و باید برایش فکر و برنامه داشته باشیم. آنها تیم سرسختی دارند ولی تیم ما هم فقط برای برد می‌جنگد.» مسابقه دوم فینال از ساعت ۲۰:۱۵ امروز برگزار می‌شود و قرار است که شبکه ورزش این دیدار را هم پخش کند. البته همه علاقه‌مندان منتظرند دیدار دوم جذاب شود. چون دوشنبه بازی چندان خوبی به نمایش گذاشته نشد و تنها این هواداران گرگانی بودند که حال و هوای سالن را تغییر دادند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7896/21/611243/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها