چهره


جایزه ویژه برای مورانت در NBA

جا مورانت ستاره جوان تیم ممفیس گریزلیز مزد عملکرد خوب خودش در این فصل از رقابت‌های NBA‌ را با دریافت جایزه دارای بیشترین پیشرفت در طول فصل (MIP) گرفت. مورانت که سومین فصل حضورش در بالاترین سطح از رقابت‌های بسکتبال امریکا را سپری می‌کند و سال 2020 هم به‌عنوان بهترین بازیکن تازه‌وارد (روکی) فصل را از آن خود کرد، در فصل جاری درخششی خیره کننده داشت. به همین دلیل هم او در رقابت با دژونته ماری گارد سن‌‌آنتونیو اسپرز و داریوس گارلند گارد کلیولند کاوالیرز که دو نامزد دیگر کسب عنوان ارتقایافته‌ترین بازیکن فصل بودند، نفر اول شد. مورانت اما کمی پس از تصاحب این عنوان پستی در شبکه‌های اجتماعی گذاشت و آن را به هم‌تیمی‌اش دزموند بین تقدیم کرد. بین یکی از 7 کاندیدای اولیه کسب این جایزه بود که در نهایت در میان نامزدهای نهایی قرار نگرفت. جا مورانت که فصل گذشته، به طور متوسط در هر بازی 19.1 امتیاز گرفت و میانگین 44.9 درصد موفقیت برای پرتاب‌های 2 امتیازی و 30.0 درصد موفقیت در پرتاب‌های 3 امتیازی به ثبت رساند، این فصل آنها را به 27.4 امتیاز، 6.7 پاس گل و 5.7 ریباند در هر بازی و 49.3 درصد برای پرتاب‌های کوتاه و 34.4 درصد برای پرتاب‌های سه امتیازی ارتقا داد.

مسی از پاری‌سن‌ژرمن جدا نمی‌شود

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد که حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند. مسی بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت که پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را برتن کند. این بازیکن آرژانتینی در فصل نخست حضورش در تیم فرانسوی نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در 22 بازی که برای این تیم به میدان رفت تنها 4 گل به ثمر رساند هر چند که 14 پاس گل داد. حذف از لیگ قهرمانان اروپا با شکست تلخ در دیدار برگشت برابر رئال باعث شد تا انتقادهای زیادی از مسی شود و هواداران این تیم او را هو کنند. با وجود آنکه مسی در بین هواداران پاری‌سن‌ژرمن محبوب نیست اما او تصمیم خود را گرفته است و طبق اعلام اسکای اسپورت حداقل یک فصل دیگر می‌خواهد که به حضورش در تیم پاریسی ادامه دهد. به این ترتیب مسی فصل بعد هم در پاری‌سن‌ژرمن بازی خواهد کرد و قصد جدایی از این تیم را در تابستان ندارد.

سفر عجیب هالند به فرانسه

ارلینگ هالند ستاره جوان بوروسیا دورتموند پس از بازی برابر بایرن مونیخ، راهی موناکوی فرانسه شده تا با مینو رایولا مدیر برنامه‌هایش در مورد آینده صحبت کند. این بازیکن مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا قرار دارد اما رئال مادرید و منچسترسیتی جدی‌ترین مشتریان او هستند و شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این بازیکن نروژی دارند. اخیراً رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که وی با سیتی به توافق نهایی دست یافته و این باشگاه قرار است با حقوق هفتگی 500 هزار پوند ستاره نروژی را به خدمت بگیرد. با این حال امروز نشریه اسپورت از سفر هالند به فرانسه خبر داد و مدعی شد که وی پس از شکست دورتموند برابر بایرن‌مونیخ، سریع به موناکو سفر کرده و با مینو رایولا مدیر برنامه‌های خود در مورد آینده صحبت داشته است. برخی رسانه‌های فرانسوی با تأیید سفر هالند به این کشور، مدعی شدند که وی برای بررسی شرایط انتقالش به پاری‌سن‌ژرمن به موناکو سفر کرده و جزئیات این انتقال را با رایولا بررسی کرده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7896/21/611250/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها