هنرمندان در فضای مجازی


اهالی فرهنگ و هنر، بهار هنری خود را آغاز کرده‌اند و با اشتراک گذاشتن کارهای تازه خود در صفحه مجازی‌شان، فعالیت‌هایشان را با علاقه‌مندان و مخاطبان‌شان به اشتراک می‌‌گذارند.

چهره‌ها
رضا داوودنژاد  تیزری از بخش‌هایی از فیلم «لامینور» منتشر کرده که در آن به ایفای نقش پرداخته و از اکران این فیلم سینمایی  خبرداده که گویا زمان آن 7 اردیبهشت ماه است. «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان و با هنرنمایی علی نصیریان است. درمیشیان هم در صفحه مجازی خود ضمن انتشار اولین پوستر این فیلم،  نوشته «لامینور» امروز در سینماهای سراسر کشور اکران عمومی خواهد داشت.

مهرداد صدیقیان از نمایش فیلم «تصور» در فستیوال کن خبر داده و در این باره نوشته: «فهرست فیلم‌های شصت‌و‌یکمین دوره بخش جنبی هفته منتقدین کن ویژه فیلم‌های اول و دوم کارگردانان اعلام شد و فیلم سینمایی «تصور» ساخته علی بهراد به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و با نقش‌‌آفرینی لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان یکی از هفت فیلم بلند بخش مسابقه این بخش است. فیلم «تصور» با نام انگلیسی (Imagine) یک فیلم جاده‌ای است که در تهران فیلمبرداری شده و نخستین تجربه حضور سینمای ایران در بخش جنبی هفته منتقدین در ۲۰ سال اخیر است.»

ابراهیم حقیقی، طراح گرافیک نام آشنای ایران قراراست بزودی نمایشگاهی از آثار خود با نام«دلتنگی» در گالری اعتماد برپا کند. این نمایشگاه نقاشی پاستل است و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ بازگشایی می‌‌شود و تا ۲۷ اردیبهشت از ساعت 12 تا 8 شب میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. لازم به ذکر است این ﮔﺎﻟﺮى دوﺷﻨﺒﻪ‌ها ﺗﻌﻄﯿﻞ اﺳﺖ.

پوریا رحیمی‌سام، عکسی از خودش در کنار علی عمرانی منتشر کرده که اشاره دارد به بازی این دو هنرمند در فیلم «خسوف» به کارگردانی مازیار میری و در شرح آن نوشته: «در کنار علی آقا عمرانی بزرگوار که بسیار آموختم و لذت بردم از حضورشون.»


کوروش بابایی، نوازنده کمانچه عکسی منتشر کرده از تجدید دیدارش با دوستان قدیمی، همایون نصیری، علی بوستان، علی رحیمی، علیرضا عصار و... و در شرح آن نوشته‌:«‎امروز به اتفاق دوستان خوبم علی بوستان، علی رحیمی و درشن به تمرین گروه علیرضا عصار عزیز رفتیم و بعد از مدت‌ها دوری، با دوستان و همکاران خوبم دیداری تازه کردیم. برای همگی بهترین‌ها را آرزو دارم.»

دیگه چه خبر!
یکی  دو روز  گذشته خبری منتشر شد مبنی بر  توقف اجرای نمایش «آن‌ سوی آیینه» به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت. این کارگردان ضمن عذرخواهی  از مخاطبان در صفحه خود اشاره داشته  که قرار است این نمایش با تعامل به وجود آمده با مرکز هنرهای نمایشی، سه‌شنبه 6 اردیبهشت ساعت 15 بازبینی مجدد شود  و در صورت تأیید گروه بازبینی دوم، این اجرا امشب روی صحنه می‌‌رود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7896/24/611294/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها