فولاد سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون در بازی دوم فینال هندبال

جنگ تمام‌عیار برای قهرمانی


مهری رنجبر/ فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون امروز در دومین بازی فینال لیگ‌برتر هندبال، برای رونمایی قهرمان، جنگ تمام‌عیاری را به نمایش می‌گذارند؛ در حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  و سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک. بازی پرهیجانی که ساعت 16، مثل شنبه، خیلی‌ها را به سالن سردارشهید سلیمانی فدراسیون می‌کشاند. زردپوشان اصفهانی با اینکه با پیروزی بازی اول با نتیجه 23-19 به قهرمانی نزدیک‌تر شده‌اند، اما امروز برای تصاحب جام، کار راحتی ندارند، چراکه نیروی زمینی بعد از باخت، چیزی برای از دست دادن ندارد و بعید نیست برای جبران باخت به زمین برود. اگر تیم محمد‌رضا رجبی که شنبه با اختلاف 4امتیاز باخته، امروز با همین اختلاف برنده باشد، آن‌وقت بازی سومی در کار نیست و قهرمان را ضربات پنالتی تعیین می‌کند، اما پیروزی با اختلاف بیشتر از 4گل، شهید شاملی کازرون برنده است.
به طور حتم محمد‌رضا رجبی و مجید رحیمی‌زاده سرمربیان دو تیم کازرون و اصفهان برای اینکه نتیجه بازی دوم را به نام تیمشان تمام کنند، با شناخت و آنالیز اطلاعات بیشتری که از آخرین بازی حریف دارند، نکات جدیدی را به بازیکنانشان گوشزد می‌کنند. سپاهانی‌ها که از بازی شنبه دو، سه مصدوم روی دستشان مانده، دیروز درمان را زیر نظر پزشک تیم شروع کردند تا به بازی حساس امروز برسند. در حالی که هنوز یکسری از مسابقات بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید دارد اما در بازی اول فینال لیگ‌برتر هندبال، اکثریت حاضران در سالن ماسک نداشتند و خبری از رعایت فاصله اجتماعی نبود.
محمد‌رضا رجبی سرمربی تیم شهید شاملی کازرون با‌ وجود باخت، از نتیجه تیمش در بازی اول فینال راضی است و به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «به هر حال ما نتوانستیم برنده باشیم. شکست هم جزئی از ورزش است. دیروز سعی ما برای ریکاوری بازیکنان بود تا برای امروز آماده شوند و نمایش بهتری داشته باشند. هرچند کار راحتی نداریم و شک نداریم بازی دوم فینال، سخت‌تر از بازی اول می‌شود. به هر حال سپاهان با پیروزی بازی اول شرایط بهتری برای امروز دارد، اما بازیکنانم باید در بازی امروز بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند. هرچند من حالا هم ازآنها راضی هستم.»سرمربی شهید شاملی کازرون ایمان دارد بازی امروز دیدنی می‌شود: «هر دو تیم باید برای قهرمانی  از جان مایه بگذارند و بجنگند، شک نکنید این تقابل بازی قشنگ و دیدنی را رقم می‌زند. البته که شناخت دو تیم کار را هم کمی سخت می‌کند.»مجید رحیمی‌زاده سرمربی فولاد سپاهان معتقد است بازی دوم همیشه چالش برانگیزاست:« بازی دوم همیشه سخت‌تر از بازی اول است، چراکه دو تیم با آنالیز، اطلاعات بهتر و جدیدتری از هم دارند و از طرفی فرصت هم برای تغییر تاکتیک کم است، پس تیمی شانس بیشتری برای برد دارد که اشتباهات تاکتیکی و فردی کمتری در بازی مرتکب شود.»
به نظر او در بازی امروز، بازیکنان، قهرمان را تعیین می‌کنند:« امروز، روز بازیکنان و ستاره‌ها است و عملکرد آنها از قهرمان رونمایی می‌کند. بازی امروز، هم خیلی سخت است و هم آسان و بستگی به جو بازی دارد، بویژه اینکه ما بازیکن مصدوم هم داریم که امیدوارم به بازی برسند.»
سرمربی اصفهانی‌ها امیدوار است تیمش با اختلاف بیشتر برنده شود:«ما می‌خواستیم بازی اول را هم با اختلاف زیاد ببریم که نشد. ما برای بازی حساس امروز نیز برنامه‌مان این است که برنده بازی باشیم و قهرمان.»
قرار است در پایان رقابت‌ها مراسم اختتامیه لیگ هم  با رفتن تیم‌ها روی سکو برگزار شود.

برش
تجلیل از پیشکسوتان و رسانه‌ها
فدراسیون هندبال امروز برنامه تجلیل از پیشکسوتان و رسانه‌ها را هم دارد. علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، امروز که وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک و همه هندبالی‌ها در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی جمع شده‌اند با یک تیر دو نشان می‌زند، هم سه تیم اول، جام قهرمانی را از دست مسئولان رده بالای ورزش می‌گیرند و هم از چند پیشکسوت هندبال و اصحاب رسانه بین دو نیمه بازی فینال تجلیل می‌کند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7902/21/612074/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها