اخبار


انگاپت و نیمیر پنجشنبه در تمرین پیکان

ترکیب تیم والیبال پیکان برای باشگاه‌های آسیا، پنجشنبه با حضور نیمیر عبدالعزیز و اروین انگاپت در تمرین کامل می‌شود. باشگاه پیکان بعد از خواهرخواندگی با مودنای ایتالیا، برای برگشت به دوران باشکوه و پرافتخارش در والیبال ایران و آسیا، موافقت ایتالیایی‌ها و دو سوپراستار را جلب کرد تا در قهرمانی باشگاه‌های آسیا برایش کنار سید محمد موسوی و سعید معروف بازی کنند. سید محمد موسوی دو هفته‌ است که با پیکان تمرین می‌کند و امروز هم سعید معروف در تمرین حاضر می‌شود. اما نیمیر عبدالعزیز ملی‌پوش هلند و اروین انگاپت هم پنجشنبه به ترکیب پر‌افتخارترین تیم والیبال ایران و آسیا اضافه می‌شوند.

دستیار ایتالیایی عطایی چهارشنبه در اردو

توماس توتولو دستیار ایتالیایی سرمربی تیم ملی والیبال چهارشنبه 21‌اردیبهشت با ورود به تهران به اردو می‌رود. به گفته امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال، توتولو سه روز دیگر به تهران می‌آید تا کنار بقیه کادر فنی به بهروز عطایی برای آمادگی تیم کمک کند. هرچند ملی‌پوشان پیکان و شهداب یزد برای جام باشگاه‌های آسیا به تیم هایشان برگشتند، اما لژیونرها به اردو برمی گردند، بعد از بردیا سعادت و صابر کاظمی، مرتضی شریفی هم دیروز به جمع اردونشینان اضافه شد و میلاد عبادی‌پور کاپیتان هم با پایان بازی‌های اسکرا بوهاتوف و استراحت چند روزه به اردو می‌آید.

چهارشنبه؛ استارت تیم ملی هندبال با وسلین

سرمربی جدید تیم ملی هندبال، 21 اردیبهشت ماه همزمان با شروع اردوی اول، همکارانش را هم معرفی می‌کند. وسلین وویوویچ، سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال که برای بعد از قطع همکاری فرناندز با فدراسیون ایران به توافق رسید تا تیم را برای قهرمانی جهان آماده کند، بعد از حضور یک ماهه در ایران و تماشای رقابت‌های لیگ، از چهارشنبه رسماً شروع اردو اول را استارت می‌زند. او قرار است با پایان لیگ لیست اردونشینان و دستیارانش را معرفی کند.

مدال‌آوران کشتی به قزاقستان می‌روند

مدال‌آوران تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به تورنمنت‌ بین‌المللی قزاقستان اعزام می‌شوند. مسابقات رنکینگ‌دار کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی قزاقستان اواسط خردادماه برگزار می‌شود که مربیان ملی در نظر دارند مدال‌آوران المپیکی و جهانی را در آن محک بزنند. در کشتی آزاد با تصمیم نهایی پژمان درستکار، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو به آلماتی می‌روند. در کشتی فرنگی نیز کادر فنی روی اعزام 12 ورزشکار به قطعیت رسیده است و اینطور که پیداست در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده نفر پنجم المپیک توکیو، علی‌اکبر یوسفی دارنده طلای جهانی نروژ، محمدرضا و محمدعلی‌گرایی را راهی کند. اما محمدهادی ساروی تیم اعزامی را همراهی نمی‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7902/21/612081/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها