از وصال دو عاشق تا غیبت فرهاد به دلیل کسالت


هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار می‌شود و طبق روال معمول سرمربیان تیم‌ها دیروز در نشست خبری حاضر شدند و در خصوص مسائل مختلف صحبت کردند. در ادامه به گزیده‌ای از صحبت‌های تعدادی از آنها اشاره می‌شود.
ارطغرول ساغلام، سرمربی تراکتور: «ضروری است در حضور هواداران‌مان فاصله‌مان با پایین جدول را بیشتر کنیم. پس از مدت‌ها در بازی با مس رفسنجان با هواداران‌مان دیدار کردیم که شبیه وصال دو عاشق بود.»
 محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان:‌ «یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و با باشگاه صحبت‌هایی هم انجام دادیم. باشگاه از شرایط راضی است. سازمان لیگ یکی از ضعیف‌ترین شرایط خود را تجربه می‌کند. ما یک ماه پیش زمین و هتل را برای بازی با پرسپولیس رزرو کردیم و از دو هفته پیش در حال تماس گرفتن با سازمان لیگ هستیم اما هیچ‌کس جواب نمی‌دهد.»
مجتبی حسینی، سرمربی پیکان: «با یکی از قطب‌های سنتی بازی داریم و امیدوارم مقابل سپاهان نتیجه خوبی بگیریم. اینکه چند روز پیش گفتم حالم از مربیگری به هم می‌خورد، حرف درستی نبود.»
 فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به دلیل کسالت در نشست خبری حاضر نشد. به جای او صالح مصطفوی مربی آبی‌ها در نشست گفت: «تمرکز خود را روی مسائل فنی گذاشته‌ایم و به چیز دیگری توجه نخواهیم کرد. از میرشاد ماجدی یک پرسش دارم، سرپرست فدراسیون فوتبال بهتر است درباره پرونده جعلی که از سوی پلیس فتا اعلام شد پاسخگو باشد و بگوید جاعلین پرونده کجا هستند.» اشاره مربی آبی‌ها به ماجراهای پرونده بازیکن گابنی گل گهر است.
داود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو: «استایل بازی ما این‌طور نیست که فقط دفاع کنیم، می‌خواهیم شانس مان را امتحان کنیم.به حد کافی از تیم استقلال و توانایی بازیکنانش شناخت داریم و به این مسأله آگاه هستیم.»
رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان: «سرنوشت فصل بعد ما به بازی با فجر گره خورده است. وقتی به این تیم آمدم دیدم مردم چه علاقه‌ای به نفت دارند و توانستیم تلاش خوبی کنیم و شرایط تیم را بهبود ببخشیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7902/20/612119/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها