اخبار


بارگیری ۲.۶ میلیون تنی کالاهای نفتی در بنادر کشور

سازمان بنادر و دریانوردی میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی طی ماه نخست سال‌جاری را ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۶۹۴ تن اعلام کرد. میزان تخلیه کالاهای نفتی طی فروردین سال ۱۴۰۱ در بنادر مالکیتی این سازمان معادل یک میلیون و ۹۹۰ هزار و ۹۵۸ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی ۴ میلیون و ۶۳ هزار و ۴۲۳ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶ میلیون و ۵۴ هزار و ۳۸۱ تن بود که حاکی از رشد ۱۳ درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۲۰ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۸ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است.

تحویل خانه به خانوارهای دارای سه فرزند

 ‌مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در استان تهران به جای تخصیص زمین، یک واحد مسکونی به مشمولان واگذار می‌کنیم. خلیل محبت خواه درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: براساس قانون، خانواده‌هایی که از آبان ۱۴۰۰ دارای فرزند سوم شدند زمین به آنها اختصاص می‌دهند اما در شهرهای جدید اطراف استان تهران به این افراد واحد مسکونی داده می‌شود. اگر پدر یا مادر متولد سایر شهرها باشند می‌توانند با داشتن شرایط در شهر محل تولد خود ۲۰۰ متر زمین رایگان در شهرهای زیر ۲۵۰ هزار نفر دریافت کنند.

آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از رفع مشکلات پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در شبکه بانکی خبر داد. مجید جودی ادامه داد: بانک سپه تنها بانکی است که ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را آغاز کرده است که امیدواریم با رفع مشکلات، سایر بانک‌ها نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7903/11/612194/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها