خبر خوان


وزیر نیرو عازم ارمنستان می‌شود

وزیر نیرو به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان، امروز سه‌شنبه در صدر هیأتی بلند پایه عازم شهر ایروان پایتخت جمهوری ارمنستان می‌شود.
به گزارش وزارت نیرو، «علی‌اکبر محرابیان» در صدر هیأتی بلند پایه برای شرکت در هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ارمنستان به ایروان سفر می‌کند. توسعه روابط و حجم مبادلات دو کشور جزو اهداف اصلی سفر وزیر نیرو به ارمنستان بوده و این سفر در راستای ارتباط فعال دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه انجام می‌شود.
این گزارش می‌افزاید، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، معاون سازمان حفاظت محیط زیست، معاون ارزی بانک مرکزی، معاون وزیر راه و شهرسازی و...، وزیر نیرو را در این سفر همراهی می‌کنند.

خنثی سازی تحریم ها با همکاری کشورهای دوست

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خنثی‌سازی تحریم‌ها در حوزه نفت و انرژی نیازمند همکاری با کشورهای دوست است.
حسین‌ حسین‌زاده درباره دستاوردهای سفر جواد اوجی، وزیر نفت به کشورهای امریکای لاتین به‌منظور توسعه همکاری‌های نفتی به شانا گفت: در این سفر تفاهمنامه‌هایی در حوزه‌ انرژی بین ایران و سه کشور ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه امضا شد، همچنین هیأت ایرانی از تأسیسات نفت و گاز کشورهای مقصد بازدید کرد. همکاری با کشورهای دوست، تحریم‌ها در حوزه نفت و انرژی را خنثی می‌کند، دولت و مجلس دیپلماسی انرژی را در امریکای لاتین فعال کرده و گفت‌وگوهای ثمربخشی با رؤسای جمهور و مقام‌های ارشد ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه انجام شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7903/14/612206/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها