پادگان لشکر 77 ارتش مشهد به خارج از شهر منتقل می‌شود


مشهد – پس از گذشت 17 سال از نخستین رایزنی‌های مدیریت شهری برای انتقال پادگان ارتش، بالاخره با تصویب شورای عالی معماری و شهر‌سازی ، این پادگان به خارج از شهر مشهد منتقل می‌شود .
به گزارش تسنیم، «مهدی ناصحی» نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر  با اعلام این مطلب از آغاز عملیات اجرایی انتقال پادگان ارتش خبر داد. وی افزود: با پیگیری‌های مدیریت شهری، بعد از مدت‌ها، خواسته بحق مردم مشهد عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حدود 17 سال از نخستین رایزنی‌های مدیریت شهری برای انتقال پادگان ارتش می‌گذرد و به دلایل مختلف این اقدام ارزشمند، به جمع‌بندی نهایی نرسیده بود ، تأکید کرد: بزودی با موافقت شورای شهر و شورای عالی معماری و شهرسازی، وارد فاز اجرایی خواهیم شد و عموم مردم از مواهب ناشی از این بازگشایی و انتقال بهره‌مند خواهند شد. پس از انجام توافق‌های اولیه بین شهرداری مشهد، ارتش جمهوری اسلامی و آستان قدس رضوی درخصوص انتقال پادگان لشکر 77 ارتش، این موضوع برای تأیید نهایی در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مطرح شد. با تصویب این انتقال و جابه‌جایی، گره 17 ساله ترافیکی مشهد مقدس گشوده شد و عملیات اجرایی این پروژه برای بازگشایی معابر و تسهیل دسترسی عمومی، ظرف 10 روز آغاز می‌شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7903/16/612211/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها