استقلال یک - شهرخودرو صفر؛ ذوب آهن ۱ - پرسپولیس ۱

اختلاف سرخابی‌ها دوباره به عدد شش رسید


استقلال موفق شد در دیدار شب گذشته خود مقابل شهرخودرو به لطف گل دقایق پایانی آرمان رمضانی، یک بار دیگر فاصله‌اش را با پرسپولیس به عدد شش برساند.
استقلال در دیداری فوق‌العاده حساس موفق شد با تک گل دقایق پایانی آرمان رمضانی به برتری دست یابد. سه تعویض طلایی فرهاد مجیدی روی گل آبی‌پوشان اثر مستقیم گذاشتند.
دقایق ابتدایی بازی با دو موقعیت نصف و نیمه برای هر دو تیم همراه بود که شوت‌های عکاشه و وریا راهی به درون چهارچوب نداشت. در دقیقه 11 ارسلان مطهری می‌توانست دروازه حریف را باز کند. روی اشتباه یوسف بهزادی، ارسلان مطهری با یک توپ ربایی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت که این بازیکن نتوانست دروازه خالی را باز کند و شوت او را مدافع شهرخودرو راهی کرنر کرد.
در ادامه دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند و از معدود فرصت‌های نیمه نخست می‌‌توان به ضربه سر رودی ژستد روی ارسال جعفر سلمانی و ارسال خطرناک کوین یامگا که از تمامی بازیکنان رد شد، اشاره کرد. در نهایت نیز نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.
استقلال ظرف یک دقیقه، دو موقعیت خطرناک را به روی دروازه حریف خلق کرد. ابتدا ضربه سر رودی ژستد را بهزادی مهار کرد و سپس آرمان رمضانی پس از دریافت پاس خوب حسین‌زاده، با چرخشی دیدنی ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که توپ او با برخورد به تیر دروازه راهی بیرون شد. در آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها روی دروازه شهرخودرو خیمه زدند اما هرگز موفق به خلق موقعیت خطرناک نشدند تا اینکه در دقیقه 63 دروازه میهمان تا مرز باز شدن پیش رفت. ارسال دیدنی مهدی‌پور به روی دروازه با ضربه سر خوب محمد دانشگر همراه شد که یوسف بهزادی سنگربان شهرخودرو با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.
در حالی که شهرخودرو در حال دفاع از تک امتیاز به دست آمده بود، بالاخره مقاومت این تیم در دقیقه 88 شکسته شد. ارسال جلالی از چپ با ضربه سر ژستد همراه شد، توپ او به حسین‌زاده رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن به تیر دروازه خورد و مقابل رمضانی قرار گرفت و این بازیکن توانست با شلیکی محکم دروازه حریف را باز کند.
در ادامه استقلال باز هم فرصت رسیدن به گل را داشت که در نهایت آبی‌پوشان با همین یک گل به پیروزی رسیدند و مجدداً اختلاف را با پرسپولیس به عدد شش رساندند.

پایان رؤیای احتمالی قهرمانی
دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت. تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با کسب سه امتیاز این مسابقه می‌توانست موقتاً اختلافش با صدر را به یک امتیاز کاهش دهد اما شروع طوفانی ذوب آهن قرمزها را شوکه کرد.
شاگردان تارتار پس از اینکه موقعیت دقیقه یک را از دست دادند، در دقیقه دوم این بازی با ضربه سعید باقرپسند به گل رسیدند تا به این‌ترتیب سرخ‌پوشان در موقعیت شکست قرار بگیرند. در باقی دقایق نیمه نخست نیز پرسپولیس به جز یکی دو فرصت، موقعیت چندانی برای گلزنی خلق نکرد. در نیمه دوم اما با ورود وحید امیری و علی شجاعی، نمایش سرخ‌پوشان تهاجمی‌تر شد و سرانجام روی پاس در عمق ترابی و شوت شرزود تمیروف قرمزها به گل رسیدند. به این ترتیب امید آنها برای بازگشت به بازی و کسب سه امتیاز بیشتر شد و حملات بیشتری هم روی دروازه حریف به‌وجود آمد اما هیچ‌یک راهی به دروازه نیافت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7903/20/612279/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها