اخبار


جام جهانی قطر فرصت ویژه برای نمایش ظرفیت‌های ایران

​دیروز ​نشستی به نام نشست میز قطر با ریاست سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان، حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی، محمدحسن تقی‌زاده سرپرست دفتر امور بین‌الملل، شهرام عظیمی معاون دفتر بین‌الملل و حمیرا اسدی مسئول امور بین الملل فدراسیون فوتبال برگزار شد و در این جلسه هر کدام از حاضرین پیشنهاداتی را درخصوص اقدامات فرهنگی لازم برای جام جهانی قطر ارائه دادند. سیدمحمد پولادگر، در این جلسه اظهار کرد: «باید از ظرفیت جام جهانی به بهترین نحو استفاده کنیم. در تمام دنیا از چنین مسابقات بزرگی برای ایجاد امید در کشور استفاده می‌کنند. همه اعضای فدراسیون فوتبال و دیگر دست‌اندرکاران در این حوزه باید در کنار هم و متحد باشیم که بتوانیم برنامه‌های خود را در جام جهانی عملی کنیم.» علاوه بر این محمدحسن تقی‌زاده، سرپرست دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: «در دو حوزه فرهنگی و جوانان برنامه‌های مدونی به دست ما رسیده که سعی خواهیم کرد این برنامه‌ها به بهترین شکل عملی شود. تا به حال  و در سنوات گذشته برای مسابقات جام جهانی اینچنین میزی تشکیل نشده است و قصد داریم که با تشکیل این میز از موازی کاری جلوگیری کنیم و از همه برنامه‌های دستگاه‌ها باخبر شویم.»

معرفی حریف  ایران  تا 24 ساعت آینده

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال از قطعی شدن نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت:‌ «سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال به دنبال بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هستند و در گزارشی که روز یکشنبه مطرح شد و به اطلاع اعضای هیأت رییسه رسید، نخستین دیدار تدارکاتی تیم ملی در مراحل پایانی قرار دارد و در 24 ساعت آینده قطعی و نهایی می‌‌شود. دو دیدار دیگر نیز در حال رایزنی است که پس از قطعی شدن و عقد قرارداد به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.» از تیم ملی کانادا به عنوان یکی از حریفان تدارکاتی ایران نام برده می‌‌شود.

قاسمپور: همه از وضعیت  فدراسیون ناراحتیم

ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا کمیته فنی در جلسات خود برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان به جمع‌بندی رسیده یا نه، پاسخ داد: «قرار بود انتخاب سرمربی تیم جوانان در جلسه چهارشنبه این هفته انجام شود اما متأسفانه به  دلایلی که آنها را نمی‌دانم این جلسه لغو شد. طبق تماسی که با دبیر کمیته فنی داشتم اعلام کردند در یک تا دو روز آینده زمان جلسه جدید را اعلام می‌کنند. البته من اعتقاد دارم کارها خیلی با تأخیر انجام می‌شود. نباید زمان را از دست بدهیم.» او در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران اظهار داشت:‌ «متأسفانه به دلیل مشغله‌های زیادی که در فدراسیون و در مورد تیم‌های ملی وجود دارد، دوستان درگیر این موضوع هستند اما یکی از اعضای کمیته فنی در تماس تلفنی با من گفت جلسه یک تا دو روز آینده اعلام می‌شود که تاکنون خبر نداده است. همه از این وضعیت فدراسیون فوتبال ناراحت هستیم و امیدواریم فدراسیون فوتبال سر و سامان بگیرد. نا بسامانی همیشه هرج و مرج ایجاد می‌کند و افرادی که باید کارشان را بخوبی انجام بدهند، نمی‌توانند برنامه‌های‌شان را اجرا کنند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7903/20/612283/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها