دیگه چه خبر؟


فشار نتانیاهو به ترامپ برای حمله به ایران

 خبر اول اینکه، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» بخشی جنجالی از کتاب «سوگند مقدس: خاطرات یک وزیر دفاع در دوران فوق‌العاده» نوشته مارک اسپر وزیر دفاع امریکا درباره ایران را منتشر کرد.
به گزارش فارس، «نقل قول‌های ویرایش‌ شده در کتاب جدید مارک اسپر وزیر دفاع سابق ایالات متحده، حاکی از آن است که بنیامین نتانیاهو به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا فشار آورده است تا اقدام نظامی آشکار علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام دهد.» بخش‌های اصلاح‌شده در کتاب مارک اسپر به تشدید تنش‌های ایران و امریکا در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ می‌پردازد که با حمله پهپادی سپتامبر ۲۰۱۹ به یک پالایشگاه نفت عربستان سعودی آغاز شد.

بازداشت ۵ تروریست‌ در بانه

 خبر دیگر اینکه،‌قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام تیم مسلح تروریستی در شمال‌غرب کشور خبر داد. به گزارش تسنیم، ‌قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در این باره اعلام کرد: با اقدامات شناسایی و اطلاعاتی، تیم مسلح تروریستی که در منطقه شمال‌غرب قصد نفوذ و عملیات خرابکارانه داشت، در شهرستان بانه استان کردستان شناسایی شد و تعداد پنج نفر از عوامل این تیم تروریستی دستگیر شدند. براساس این گزارش از این تیم تروریستی ‌مقادیری سلاح و مهمات ‌کشف و ضبط شده است.

از «دولت صبح جمعه» تا «دولت صادق الوعد»

 دست آخر اینکه، محمدرضا احمدی‌سنگری نماینده مردم رشت و خمام در توئیتی با هشتگ دولت صادق‌الوعد نوشت: فرق است بین کسی که درمورد تصمیم دولت با مردم صحبت کند، برای اقناع و آرامش آنها تلاش کرده و حمایت معیشتی به عمل آورد با کسی که پس از به آشوب کشیدن کشور با پوزخند بگوید من هم صبح جمعه فهمیدم. این تفاوت انتخاب‌ها است.
همچنین بهروز محبی‌نجم‌‌آبادی ‌نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس در حساب توئیتری خود نوشت: سیاست دولت برای تغییر یارانه از کالا به افراد اگر به درستی اجرا شود، ابزاری بسیار قوی برای ایجاد عدالت و مبارزه با فساد ایجاد خواهد کرد. وی اضافه کرد: عده‌ای که با این کار بساط رانتشان جمع خواهد شد با پول‌پاشی سعی در تشویش افکارعمومی دارند و برخی بازی‌های رسانه‌ای را در این چهارچوب باید دید. این نماینده مجلس در توئیت دیگری نوشت: اقتصاد ایران در اسارت دلال‌ها و واسطه‌ها با بیماری مزمنی که سال‌ها است با مسکن‌ها زیست می‌کند، به ایستگاه دولت سیزدهم رسیده است. این دولت نه عوام‌فریب است نه بی‌توجه به آلام مردمی که به صداقتش دل سپرده‌اند. همه، این دولت صادق‌الوعد را حمایت کنیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7904/5/612330/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها