انهدام باند سارقان خانه های کرج


گروه حوادث/ اعضای باند سارقان خانه بعد از دستگیری از سوی کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز ،به ۱۸ فقره سرقت در سطح استان البرز اعتراف کردند. سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف منزل در سطح شهرستان کرج و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری با ورود به منزل شهروندان و با تهدید سلاح سرد، صاحبخانه را تهدید می‌کردند تا طلا و پول‌های خود را در اختیار آنها گذاشته و سپس با بستن دست و پای آنها و انتقال آنها به داخل اتاق، بلافاصله متواری می‌شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری فنون و روش‌های پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از اعضای این باند سرقت شده و با یافتن مخفیگاه آنها در شهرستان شهریار، در چند عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت منزل در سطح استان البرز گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که متهمان دستگیر شده با سرکردگی یکی دیگر از سارقان سابقه دار و خطرناک استان، در ماه‌های اخیر حین انجام سرقت در شهرستان ساوجبلاغ با مأموران انتظامی درگیری مسلحانه داشته و متواری شده بودند که با اقدامات پلیسی صورت گرفته از سوی اداره عملیات ویژه، سر کرده باند سارقان نیز در یکی از روستاهای شهر هشتگرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
سرهنگ «نادر بیگی» با اشاره به دستگیری ۴ مالخر اموال مسروقه در خصوص این باند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اقلام مسروقه از جمله چند تخته فرش‌های ابریشمی گرانقیمت و شمش مس قیمتی کشف شد که با توجه به شناسایی همه مالباختگان اموال به آنها تحویل و متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7904/19/612375/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها