باید با تعویق بازی‌های آسیایی کنار بیاییم

ارباب: می خواهیم نتایجی در شأن کاراته ایران بگیریم


فائزه زمانی/ سرمربی تیم ملی کاراته بانوان نه تنها با تعویق بازی‌های آسیایی کنار آمده که معتقد است شاگردانش باید از این چالش برای خود فرصتی دوباره بسازند. فرحناز ارباب بعد از تعویق بازی‌های آسیایی، شاگردانش را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده می‌‌کند تا نتایجی در شأن کاراته ایران بگیرند.
 ارباب در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» تأکید کرد باید از تعویق بازی‌های آسیایی فرصت ساخت: «همیشه بازی‌های آسیایی و المپیک اهمیت ویژه‌ای برای مسئولان ورزش کشور و ما داشته است، حالا باید این تعویق را بپذیریم و این جریان را به فرصت تبدیل کنیم.»
سرمربی تیم ملی کاراته در واکنش به عدم اعزام تیم ملی به مسابقات لیگ‌های جهانی اخیر می‌‌گوید: «مسابقات لیگ‌های جهانی نقش حیاتی برای ما دارند و می‌‌توانند به عنوان مسابقات تدارکاتی به ما کمک کنند. حالا امیدوارم  با حضور در لیگ‌های جهانی آینده نیازمان به مسابقات تدارکاتی را برطرف کنیم.»
او بعد از ناکامی شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیای  اخیر حالا درصدد است تا شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان نتایج قبل را جبران کنند: «ما علاوه بر بازی‌های آسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی را در پیش داریم. حالا در تلاش هستیم تا نقاط ضعف گذشته را رفع و نقاط قوت را بیشتر کرده تا تیمی جنگنده راهی مسابقات قهرمانی آسیا کنیم و نتایجی در شأن کاراته ایران بگیریم.» سرمربی تیم ملی کاراته در واکنش به غیبت حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته در اردوهای تیم ملی و شائبه‌های اختلاف با او حاضر به پاسخگویی نشد. اما پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته در این باره  می‌‌گوید: «در این مورد اطلاعی ندارم. فقط در این حد می‌‌دانم که عباسعلی درحال حاضر برای پیگیری روند درمان و تمریناتش خارج از کشور است. او با امینی ، نائب رئیس فدراسیون صحبت کرده و ایشان بهتر در جریان غیبت او هست. من هم ترجیح می‌‌دهم در این مورد صحبتی نکنم و به بزرگ‌ترها واگذار کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7904/21/612388/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها